Ny!

Den andra, om man tar bort tribalen.
Ja den är det lite mer sting i om man så säger..hahah

Spännande=) Den första bilden har jag sett påm många skuldror, överarmar, ben osv så jag tycker den andra bilden men utan tribalen=)
Qui dormit, non peccat
Välkommen hit!
Jag föredrar personligen nr. 2. Dels för att nr.1 är så vanlig (inget fel med att va vanliga motiv egentligen) och för att det går att göra ansiktet så detaljerat och livfullt =)
Paulina
2:an kan man göra mer aggressiv i uttrycket om man vill…och det är nog det jag är ute efter. Den symboliserar att ingen kan sätta sej på mej…
Välkommen Mia:)
Min mor har ungefär den första, hon har placerat den från skuldran och över axeln ner på bröstet en bit. Så den är rätt stor.. riktigt tufft är det i alla fall. Och jag tycker inte de spelar någon roll om de är en lite vanligare tatuering. Hur många har inte rosor till exempel, men hur många varianter på rosor finns de? Man kan göra allt personligt, med en bra tatuerare.
Den andra bilden var också tuff, utan tribalen som sagts. Den kan man göra mycket med också.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

På den första bilden så tycker jag att den ser lite rädd ut.. Så jag tycker den andra bilden :)
- Medarbetare på studier.ifokus
min svåger har liknande nr. 1 placerad på magen. Jag kan faktiskt inte välja vilken jag föredrar bäst, båda går ju att göra "med klös i" om man säger så…
Tycker absolut du ska gøra en "egen" grej av det. Som sagt- den førsta såg jag senast før ett par dagar sedan på en ankel.
Sajtvärd på Iller.ifokus

tycker den första e snygg. med en bra tattuerar kan du ändra massa detaljer så den ej ser ut som den "vanliga" har själv en "vanlig" som jag ändrat lite med hjälp av tattueraren, men den aandra va snygg om man tar bort tribalerna, men du ska ju ta den du känner för mäst. e på din kropp den ska sitta så du ska ju va nöjd med valet!!