Huvud gadd
Visst har du gjort den där hos Mika?=)

Jajamen de har ja allt, sett på hemsidan eller? :P
A :) Har själv gaddat mig hos mika, papegojjjan och liljorna =) Han är bra tycker jag! :)

Ligger dom också ute på hemsidan eller?
Ja absolut är han de, har gjort en grip på armen, ståbas på halsen och spader hjärter ruter och klöver på knogarna.
Aha :) Vill till han snart igen och fortsätta på ryggen :) finns bild på hemsidan :)

Okej får nästan kika på vilka de är då, vilken kategori ligger dom i?
de är en och samma den ligger i "animals" :)

Den va ju riktigt snygg ju, gillar att de är färg i blommorna.
Sen gillar ja ju färg tattueringar med :P hehe
Jag med har jag kommit på.. tror du att det går att färglägga papegojjan lite röd och sånna färger som den har? visst de blir ju inga klara färger men vet du om det går? =)

Jo de ska nog inte vara några problem, ja snacka lite flyktigt om att färglägga min grip och de skulle inte vara några problem sa han.
Sen ändrade ja mig visserligen men om man går på de han sa då så skall ja nog tro atthan kan lösa de. =)
Vad bra! får ringa han någon dag då jag samlat ihop lite pengar först :P hihi.
grym!

Tack så mycket =)
Cool! Är de självporträtt?
Riktigt tuff iaf.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#14. Självklart :D efter ett par år i graven så skall jag återuppstå i den skepnaden och hemsöka alla som gjort mig något ont ;) hahaha
Kul att du gilla den och tack!
#15 haha, de tycker jag låter som en bra ide
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ball
Hur känndes att tatuera på huvudet? ..Är intresserad av det men har inte riktigt fått modet :P ..

De är mestadels obehagligt och "skakigt" så att säga.
Smärtan va inte några problem, halsen och knogarna däremot tyckte ja gjorde jävligt ont :S

Häftig!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

As snygg =) Vill också tatuera skallen. Dock är det 1 år kvar till jag kan gadda mig alls =(