Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 5378 ggr
Jenahbella
0

septum

japp imorgon 14.30 så ska jag va på lucky 7 och pierca septum! :)
e typ skitnervös :P
fast telefonkontakt ska snällt följa med och hålla mg i handen ^^

har även sett till att sysselsätta mig hela kvällen å natten tills imorgon :D
ska jobba till 23 å sen gå direkt ut till krogen :P haha!

Tejoos
0

Kul, måste visa pics sedan!

murderdolls
0

lycka till imorgon :D det kommer att gå jätte bra ska du se.

Telefonkontakt
0

Kan du inte ha råd at ge mig en också? ;(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
0

Ja, som sagt.. good luck babe!:D
Inget att oroa sig för alls jue, om du inte behöver göra den flera gånger dock;P Äsch då, över på 5 sekunder.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tina-A
0

Lycka till! Du kommer passa superbra i det tror jag!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jenahbella
0

japp bilder kommer :D

telefonkontakt, ne jag har ju inte råd :P ps. uss jag blev nog lite fuller ikväll ;) tihihihii

lisette! uss säg inte så, prata me en tjej på jobbet som har piercing där me :P hon sa att de kommer göra jätteont, jag blir rädd :P

tina-a :D tack :D hoppas ja me! :D

Telefonkontakt
0

Min kompis sa att det inte gjorde så ont :)

Jenahbella
0

uss nu e de gjort ^^
han tröck igenom nålen snett och som han sa till sambon medans ja va ute å lufta mig "de va nåt hårt där så jag fick trycka på som fan" :P
tårarna sprutade och jag blev väldigt vinglig :P
inte så jäkla bra att pierca sig när man e bakis :P men men..

åh tack kära telefonkontakt som fanns vid min sida :P hade nog dött där utan dej :P

Jenahbella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en bild ^^

ChristineL
0

Titta så fint det blev!

Jenahbella
0

tack :)
jaa de blev bra :P ska bara vänja mig lite först :P
fast gillar inte ringen :P vill ha en svart öppen en ju!

Telefonkontakt
0

Han tog verkligen i som satan tyckte jag. Första gången jag fatiskt har vågat titta när de kör igenom kanylen på någon, har alltid blundat när jag varit med vänner.

Här kommer fler bilder Flört

Telefonkontakt
0

Här kör han igenom den, gjorde nästan ont på mig också..!

Telefonkontakt
0

Och så en kanyl i näsan :)

Telefonkontakt
0

Sen så var det ju som sagt lite behov av luft, så kulan fick vänta ett tag. Vi glömde ta bild när det var färdgit.

Jag ville också pierca mig, men min man är för "ekonomisk" fast jag tycker att han är tråkig Obestämd

ChristineL
0

Aj, vad ont det ser ut…

Liss
0

Hihi, men gumman då! Behövde du luft i mellan också!?:) Jag tyckte ju inte det var alls farligt och fick göra den två ggr t om. Men tröck han genom brosket då, eftersom han sa att de var nåt hårt? För då kan jag verkligen tänka mig att de gjorde mer ont!

Men du vart så fin så! Som sagts, snyggare med öppen ring sen:)
*tröstklapp*

Jenahbella
0

#16 haha jaa jag sa ju de riktigt ont :P

#17 haha jaa kände mig skapligt mesig, fast ja va ju bakis me :P
japp tror de gick igenom brosket, haha han hade pratat me elias när jag va ute å sagt att han fick tryckas på mig extra hårt ^^

Liss
0

#18 Haha.. jaa man ska inte ha alkohol i kroppen när man piercar sig gärna^^ Lätt hänt att bli lite vinglig då! .. Men vad dumt att han gjorde i brosket, de ska inte vara genom det. Fast det kanske inte funka på något annat vis på dig kanske.. låter skumt!

Jenahbella
0

#19 nee de va väl inte meningen att köra genom de.. de va väl precis vid broskkanten så råkade han svänga in där eller nåt :P

Karmatarerskanise
0

ajj ajj ajj :P Men snyggt blev de :)

Liss
0

#20 Ja! Antagligen.. usch usch, de gör ont!:)

Jenahbella
0

tack hera :)

Karmatarerskanise
0

Fnuha det kan vara så att du bara har väldigt hårt kött. Tycker det låter konstigt om en piercare, som jag förmodar är bra "råkar" köra in i brosket :)

Jenahbella
0

jo sant, fast han sa att han stött i nåt hårt..
ringen sitter ju bredvid brosket precis :) jag har väl en konstig näsa! :P haha!

Liss
0

Ja jag tycker de låter jäkligt konstigt att han konstaterar sådär "jag stötte i något hårt" liksom. En piercer borde veta hur de ligger till i näsan:P Vem gjorde den?

Jenahbella
0

henka :) jo fast han va väldigt noga me allt.. alla gör väl fel nångång :)
de blev ju fel när du gjorde me hos daniel va de va :P
inga mer septum på lucky :P neerå :P

Liss
0

#27 Jojo, men de var att de blev lite snett och inte satt bra. Han tog den aldrig genom "något hårt":P

Jenahbella
0

#28 haha jaa jag vet men ändå ;)

vildangel
0

DAMN NAJS =)

Linn
0

aj, det där såg inte så skönt ut. Men det blev riktigt snyggt!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
0

Tack :D

Tejoos
0

Duktig tjej! Men säger som dig, blir snyggare med öppen ring sedan. Blir den mindre också än läkringen som du har i nu?

Tina-A
0

Det blev ju superbra!

Jag tycker att bilden i #14 är så himla härlig, man ser hur ont du har men hur glad du är på samma gång. En toppenbild ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jenahbella
0

haha jo fast då gjorde de inte ont :P vara bara de att tårarna rann för att nerverna i näsan spöka :D haha!

idag känns de iaf riktigt bra! :)
fast vakna inatt för att ja hade råkat göra nåt me näsan :P gjorde ont å blödde :P inte bra :P

Niini
0

Ser inte aaalls ut att göra ont Foten i munnen

Ceciliaolucifer
0

Åhh så modigt!!

Men visst är det roligt? :)

Aviendha
0

Snyggt!

Satt och funderade.. Hur sitter den placerad? Mitt i eller i bakkant, mot ansiktet? Långt ner? När jag känner efter på mig själv så är mellanväggen alldeles stenhård, förutom själva skinnet längst ner då vill säga..

Jenahbella
0

den sitter högt upp, längst fram, i nästippen så att ringen dinglar :) min ring syns väldigt mkt eftersom jag har uppnäsa :)  .. :P haha så svårt att förklara :P
(hoppas nån som e bättre på att förklara slänger in ett par ord) Flört

murderdolls
0

Placeringen på septum beror ju på hur näsan ser ut. på mig tillexampel så fick de ta den ganska så långt ut eftersom att jag inte hade utrymme längre in. Om piercaren gör rätt så sätts piercingen mellan brosket och den lite tjockare huden. ( om ni tar pekfingrarna och sätter precis under brosket och drar lite nedåt så känner ni att det är som en glipa i mellan [jag frågade på federal under tiden han gjorde min] ) Hehe och så sa han nåt om skumgumminäsor och att de som hade sånna kunde sätta septumen hur långt in eller hur långt ut som de ville eftersom att de har väldigt lite brosk att gå efter.

David
0

Måste bara fråga, jag som svimmar när de tar bort stygn från en vanlig operation. Gör inte det här hemskt ont??

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

LilleBell
0

Ser kusligt ut :O
Men blev kanonsnyggt verkligen! :)

Jenahbella
0

efter nästan 6 veckor så fick ja byta smycke. äntligen! :)
men mitt smycke är lite litet :P så ska snart byta upp i storlek, men detta duger sålänge ;)

alvin verkar iaf gilla min nya spiral i läppen :)

paronskrutten
0

Fnuha: Oj, snyggt plockade ögonbryn, och snygg sminkning! :)

Helena

Jenahbella
0

#44 hihi ögonbrynen e inte så värst plockade ;) ifyllda med penna :)
men tack så jättemycket :D nu kan ja sova gott :D

Liss
0

Nu hänger jag inte med.. har du tatt bild spegelbildsaktigt eller?:P Jag menar..du hade väl off center labret på höger sida? Precis som Avatar bilden.. hur kommer de sig att du inte har de på sista bilden? .. ^^ Förrvirrad.

paronskrutten
0

#45 Snygg form oavsett! Ge mig ^^

Helena

Jenahbella
0

#46 haha jag har tagit bilden med min webcam i datorn så då blir bilderna spegelvända ;) helt rätt :D

#47 kom hit så ska jag kladda ner dej me smink :P

paronskrutten
0

#47 Haha, det är frestande! ^^

Helena

Aviendha
0

Ser bra ut! Men du, kan du fixa en närmare bild på din spiral i läppen? Det var en helt underbart fin Alvin i vägen ;) Men jag har lite svårt att tänka ut hur det ser ut..

Jenahbella
0

#50 här e me en liten stjärna i vägen :P
(har köpt ny dator med inbyggd cam så har testat alla roliga funktioner :P haha)

Aviendha
0

#51 Hehe, önskar min inbygda cam ville sig till att funka så skulle man kanske kunna ta lite kort själv ;)

Det ser bra ut =)

[PixelMollan]
0

blä.. blir verkliegn rädd av att se bilderna när han håller på :( men det blev ju fint :)

gurrae
0

Jag piercade min Spetum själv hos min flickvän. Hennes syster har kanyler som vi fick låna och det blev bättre än vad jag trodde det skulle bli. Lite snett uppåt men det spelar inte så stor roll =)