Funderar på att töja,,
Jag är lite sugen på att göra en töjning i ett av hålen som jag har i ena örat. Jag var ju och tog några nya hål i öronen för några veckor sedan och då blev det ett litet mellanrum mellan det gamla hålet & de två nya hålen i örsnibben, det är inte mycket men jag ser ju att det inte är lika stort mellanrum mellan det gamla & två nya, fast det kan ju vara en synvilla också eftersom att i det gamla hålet har jag ring och i de nya är det knoppar:) Det är hålet som jag har ringen i nu som jag vill testa att töja.
Så vad tror ni, kan det vara ngn ide att testa?
Jag tycker det ser så fräckt ut med töjningar i öronen, men bara så länge så att det inte blir allt för stora hål, Jag vill kunna få hålet att krympa tillbaka sedan om jag skulle ändra mig,.:)
Ja, varför inte! Det är snyggt och "kul" =) Finns bra kit att köpa med om man inte har något.
Det kan vara en synvilla att avståndet ser större ut eftersom pluppen tar lite plats runtom som inte ringen gör. Jag kan fortfarande använda mitt bakre hål och är uppe i 6mm.
Läs gärna artikeln om töjning om du inte redan gjort det.
Paulina
DO IT! :D
Smycken i trä är varma, luktar inte och sitter bäst (man ska dock inte ha trä om det är nytöjt!) ^^
8 mm kanske vore nåt för dig? :o
/Karoline.
Ja, jag är säkert partisk. Men jag tycker det är otroligt snyggt med töjningar. Och de skulle säkert se bra ut på dig med. Kanske 6 mm?
Bara att testa, och kul är de också som sagts. Man har nåt att göra och ser framsteget själv:) Läs artikeln som kanske kan hjälpa lite. Och så har du olika töjkitt på bland annat barbarella (har jag för mig).
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag ska ta och testa att töja sedan, jag har läst artikeln några gånger:) Jag hittade lite olika töjkitt på nätet, så vi får se vad det blir för ngt skoj.:)
Va trevligt "Hedbrant" .. tycker oxå de skulle se snyggt ut me en 6-8 mm på dig .. Lycka till 

Det är bara att kötta på :) det är fett kul som folket säger. Men personligen var jag dum på fyllan och körde in en 4a direkt från ett ny taget hål… Inge vidare smart
Men Ta det lugnt så går det bra

Ja men då kör jag på och testar att töja lite sedan, det kan bli kul. Men det får nog till nästa månad för just nu är jag rätt så bankrutt..*nedrans pengar*:)