Få till en gren i Sthlm
Hej!
Är så att jag funderat på en tatuering och vill gärna ha tips om vart jag kan gå för att få den så bra som möjligt :)
Det ska nämligen vara en gren som ser ut att växa hur kroppen, den ska vara ganska tunn och slät, och växa runt sig själv. Har en liten skiss på själva formen men har inga blad med på bilden.
(bilden är inte den bästa men kan ge en liten vink om vad jag tänkt mig :P)
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Jag var för 2 veckor sedan och tatuerade mig på Plain Pain på Gamla Brogatan och han var mycket bra, är så himla nöjd, så honom kan jag varmt rekommendera, just nu har jag "svalt" hans namn men det är bara han som tatuerar där.

Teds Tatoo i Märsta är grymt duktiga.

#1 Okey :) tror de ska ha en hemsida så kollar upp det där.
#2 Har jag hört med :) ska troligen pierca läppen där sen med så får se vad jag tycker om dom då ^^

#3 Ett väldigt bra ställe för att pierca sig är på Swahili Bob´s i karlberg. www.swahilibobs.com är deras hemsida, dom är mycket duktiga =)

#5 Ok, blir mycket åka men kan vara värt det :P

#6 Det är alltid värt att åka runt =)

#2 Teds Tattoo ligger i Upplands Väsby och ja det är duktiga (har gjort alla gaddningar förutom en där) :o)
I Märsta ligger Ancient Art, oxå duktiga men rätt dyra tycker jag.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

#8 Hmm… var den i Märsta som jag var inne på, var ganska dyrt men har bara hört bra om dom plus att jag trivdes med dom när jag var där och pratade.. Men ska nog kolla runt lite hos andra med innan jag bestämmer mig :) har hört att det ska finnas en bra inne i stan… http://www.fafnir.se
Någon som vet nå om dom?

#7 Ja ^^ man vill ju ha det bästa man kan få

#11 Snygg :P får kanske gå dit och fråga vad han tror om den jag vill ha ^^ han sa nej till min andra som jag vill ha på handen men det förstår jag.