Töjning i naveln?
Den bilden du kom med var väl inte den härligaste:) hehe.. Men annars kan de nog vara rätt tufft på vissa. Jag tycker dock inte de är speciellt snyggt att töja ut naveln på det sättet.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

blä va fult.. tyvärr men de där var alldeles för konstigt för mig, fattar inte grejen..
Qui dormit, non peccat

till båda:
Nä de var kanske inte direkt snyggaste men jag bryr mig inte för jag tycker inte de heller e snyggt, jag menar varför ska man töja naveln? :S
Vem vet, hade det varit lika inne som att töja snibbarna hade man kanske tyckt att det är vrålsnyggt till slut.
≧◔◡◔≦

njaa jag e inte helt säker på att jag skulle tycka de =S

#3 haha ja ärligt talat så förstår ja inte varför man ska töja örsnibbarna heller, de ser ju bara klumpigt ut=). men vill folk göra det så läre de ju få göra det, samma som att om de vill töja naveln så läre de få göra det med!
de är ju de som är de roliga med bodymods, att alla ser skönhet på sitt eget sätt, o ingen har exakt lika som nån annnan
skulle va tråkigt om alla såg likadana ut=)
Qui dormit, non peccat
jag tycker inte det är snyggt att ha töjning överhuvudtaget, förutom i öronen.. men det är ju min åsikt

# 6 jag förstår vad du tycker om att allt skulle vara tråkigt om alla var likadana :P
Jag har sett snygga töjningar i naveln där pluggen är som en båge och står därför inte ut så som på bilden. Så det kan va riktigt schysst tycker jag!
Sajtvärd på Iller.ifokus

oki då kanske men fortfarande att töja naveln? *aj* :S
Jag har inte sett det, men jag tror inte jag skulle tycka att det var någon hit. Å andra sidan gillar jag få töjningar, men vem vet. En dag kanske jag ser en töjd navel och tänker "ouch vad snyggt!" ;)
Paulina
Jag skulle lugnt kunna töja naveln om jag hittar ett schysst smycke att ha i. och nu menar jag inte töja den till 15 mm eller så utan bara kanske 3-4 mm
Sajtvärd på Iller.ifokus
#12 Kan tänka mig att det blir väldigt otympligt med 15mm i naveln ;) Men som du säger 3-4mm borde ju kunna funka, utan att det ser för mycket ut.
Paulina

JossanH, hade nog varit väldigt otympligt men kanske snyggt ändå med bara lite… om du gör de får du gärna skicka en bild =)

inget som jag skulle vilja ge mig på :S bilden som du bifogade gjorde nog inte att man blev mer sugen.. allt otäckt hår runt omkring :S Kan nog dessutom vara lite jobbigt med en töjning på den ledden och dessutom på magen, tänk om man fastnar eller hur obehagligt det måste vara att sova på magen :S MEN, jag vill inte vara den som är den. Men personligen så skulle jag inte ge mig på det ;)
en töjd septum eller labret kan också vara riktigt snyggt
≧◔◡◔≦

# 15 ush jag kom just på en tjej vars mage sprack typ 2-3 år efter att hon tagit ur sin navelpiercing & om man har töjt finns de väl en ännu större risk för de? :O :S *aj*

Jag tycker inte det är särskilt snyggt när en navelpiercing är töjd över 4-5mm.
Jag tycker däremot det är snyggt är med ringar som är 3,2-4mm och sitter rätt djupt. DÅ kan jag tycka att det kan vara skitsnyggt :)

Jag håller på att töja min septum och det blir grymmt snygg!
Fast det gör dock ruskigt ont. Men ska pierca naveln någon dag och töja den, grymt snyggt! Fast bilden var inte så fin 
Har en kompis som har töjt sin labret? Piercingen i mitten på underläppen till 8 mm han har en träplugg där i och det är faktiskt snyggt!:)

ser förj*vligt ut med töjning i naveln asså

Töjningar är snyggaste =D

Nej absolut inte min grej, tycker inte om töjningar överhuvudtaget faktiskt. Nu blir jag hängd hehe :)

Jag gillar inte töjningar i naveln. Tycker det är snyggt i öron och septum, annars är det inte riktigt min grej :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?