Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 4904 ggr
Telefonkontakt
0

Töjdrogen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har 12 mm i öronen. Passar jättebra i mina öronen och är fint, inte för stort och inte för litet.

MEN nu börjar jag bli sugen på att skaffa 14 mm.. Men jag SKA INTE göra det pga framtida jobb osv. Mina hål är så pass stora att ett papluggar kan "dölja" dem och få det att se ut som ett par stora örhängen bara..

Någon som INTE känner igen sig? Flört

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Ixion
0

Ja man känner hela tiden att man vill ha liiite större =)

Men jag har dock än så länge bara 8mm i öronen men ska snart upp till 10 ;D

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Pimu
0

Jo, jag SKULLE stanna på 10 mm .. men nu är jag på 16 mm .. säger nog inget om att jag ALDRIG ska töja mera, men just nu är jag väldigt nöjd o hoppas jag inte blir allt för frestad till att öka ..

ChristineL
0

Hehe, ohja! Jag töjde upp till 6mm, sen efter ett tag tog jag ur dom så nu har dom växt ihop igen och jag är sugen på att töjja igen :P Det är verkligen hopplöst!

KastKatt
0

Ohh ja! Jag skulle ha som högst 10. Men sedan blev det tolv, som blev 14 som nu  blev 16. Och jag är sugen som fasen på att gå upp till arton. Jag kan verkligen inte sluta :( trots att jag spräckt det flera gånger..

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Nostie
0

Jag har "nybörjat" töja mitt ena öra, och har sagt att jag ska stanna på 8mm. Får se hur det blir med den saken.. ska försöka hålla mig iaf Skrattande

LinnB
0

Jag funderar på att börja töja till 10 mm… får se om jag kan stanna där då jag väl börjar :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

soetisen
0

Jag har bara börjat töja litegrann, jag vill komma upp till typ 5 mm. Men det känns som det kanske är lite fjuttigt… Och så vill jag fortfarande ha chansen att det ska växa ihop. Men vi får se hur det blir, har ju bara börjat :D

- Medarbetare på studier.ifokus

Aviendha
0

Visst är det svårt att stanna! =) Har haft 6mm i ett år ganska precis nu, men jäklar vad det kliar efter mer ;)

Liss
0

Jag är också på 12 mm och har stannat där. Men har vart sugen på 14 mm ett bra tag. Men jag tror nog de får räcka med 12 i alla fall. Får se när jag har råd med några nya snygga tunnlar, vad de blir för storlek:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LilleBell
0

Har precis börjat töja igen då jag spräckte förra gången.
Är uppe i 3mm nu och tänker inte gå längre än 6,
får se om jag lyckas stanna, haha :) 

På bilden, 2mm

LilleBell
0

På bilden, 3mm