Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 3518 ggr
WinterPrince
0

Tatuerare i Växjö

Hej! Jag tänkte höra om någon har tips på tatuerare i Växjö. Jag vet att man kan hitta dom på eniro/hitta, men vem ska man välja? Vem har "bäst rykte"?

ChristineL
0

Jag vet inte alls, vi har säkert några under "Länkar" här på sidan. Sen tycker jag att du kan gå in på studions hemsida och kolla, har de något galleri? Vad står det om åldersgränser? Vad har folk skrivit i gästboken? osv… Och att även besöka studios och se hur de verkar är ett bra tips för att bilda sin egen uppfattning.

[Mova]
0

Jag har bott i växjö i 3år och de som jag vet om är Finn's Tattoo ( ligger tvärs över vägen vid brandstation. Wildtattoo ( ligger, om du kommer från gatan där jaxx pizza och VDK ligger så fortsätter du rakt ner till busstationen, men vid båtsmanstorget så går du åt höger, och byggnaden till vänster efter en parkerings plats ligger en gul byggnad och i källaren ligger wild tattoo, ingången är genom innergården. Byggndaden mittemot kyrkogården) Och sen finns ju House of pain (om du är i stan och går över bron över järnvägen så går du sen till höger och studion ligger på en tvärgata in i ungefär samma linje som Vdk/ SGSs hytta :)

House of pain vet jag att de är bra. Och Finn's är nog helt okej, men känns som han mest kör på flash och lätta motiv. (samt han har många dåliga rykten att han piercar snett, dricker under arbetstid m.m. Men dessa rykten är INTE sanna!! Så jag tror han är bra och han är nog den billigaste) Sen wild tattoo är en grym studio, dock har de lite högre priser. Men nu vet du vart studiorna ligger, så gå till dom och ta en kik vettja och skapa dig en egen uppfattning! =)

LilleBell
0

Jag har hört av kompicar som gaddat sig i växjö att House of Pain coh Finn's är riktigt bra :)

& det blir House of Pain för mig sen antagligen.