Problem med mina snakes
Jag har på senare tid börjat få problem med mina snakebites. Jag har tre stycken i läppen (en snake, och en labrett) och har haft mina snakes i över ett halvår. Det har inte varit några problem innan men nu har jag fått en "kant" runt plattorna, på insidan av läppen då. Det gör inte så jätte ont men är irriterande, och jag biter på det så börjar det blöda.
Jag har nu bytt så jag har ringar i istället, jag vet inte vad kan jag annars göra?
UPDATE!
Jag gick för att kolla mina piercingar efter jag skrivit inlägget och drabbades av lite lätt panik då jag upptäckte att jag fått en "utväxt" lägger upp en bild på hur det ser ut- Dock har jag abra mobilkamera.
Svar uppskattas.
Måste ge mig iväg till en piercing studio…
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag fick en hårdare kant runt plattan på min ofcenter, den blev lite vit också. Min anledning var väl att staven var för kort helt enkelt (därav även ont), och jag bytte till ring och då försvann förhårdnaden när trycket lättades. Nu är ju bilden som du säger inte så skarp, men det ser rätt lika ut som det gjorde åt mig.
Paulina
#1 Okey, jo det har jag hört tallas om innan. Men jag gick till en piercare idag, och hon sa att det hade något att göra med slemhinnan. Att jag skulle pressa in staven och om det inte gick ner så skulle jag "smälta" bort det med en brustablett.
Greetings.
Legacy Mwari.
#2 Pressa in staven? … smälta med en brustablett? Nu hängde ju inte jag med för fem öre i alla fall. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#3 Ja :) Nej förlåt, var ganska stressad när jag svarade. Ska göra ett försök till.
Jag har en "utväx" på insidan av läppen och piercaren sade till mig att sätta in staven igen då den antagligen skulle gå ner av sig själv då det var ngt med slemhinnorna. OCh gick itne det så kunde man "smälta# (!) bort huden med en brustablett.
Greetings.
Legacy Mwari.
#4 Okej, ja en stav är bättre i läkningsskede och så de får utrymme. Men låter skumt med att brustabletter skulle kunna smälta bort huden:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Fick så på min monroe och det gick bort helt av sig själv efter ett tag. Det är som en hudflik och den lossnar efter ett tag :)
#5 Jo jag instämmer, tyckte det lät hel skumt, men ja. Hon är en duktigt piercare så jag litar på henne :)
Greetings.
Legacy Mwari.
#6 Jo får hoppas på det. :)
Greetings.
Legacy Mwari.