Ovanliga piercingar
Hittade den här sidan som visar några ovanliga piercingar. Både skrämande och fascinerande :)
Personligen tycker jag att den piercing som kallas mandible var skit läskig :O

Så värst ovanliga vettefan om de är nowdays dock :P

#1 Jag tycker iaf att dom var ovanliga är inget man ser varje dag som tex ögonbrynspiercing.

tänk vad mkt smidigare det hade gått att göra exakt likadan utsmyckning om de hade börjat med dermal anchors. t.ex att sätta ett smycke i munnen och en under hakan istället för igenom..
Jag tycker nog inte heller att de var direkt ovanliga. Däremot tycker jag att bilderna var lite läskiga för de flesta var fortfarande väldigt röda och blodiga.
/Christine
Ja, för min del var de inga ovanliga heller. Har sett dem alla förr..
#3 Håller med!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Har sett allihop innan, de är int eså ovanliga=)
Den enda som jag tyckte var lite udda som jag inte sett i verkligheten är killen som hade pieringen genom käken liksom..
Qui dormit, non peccat
Tjaa.. allt kan man komma på
Dock har en vän haft en daith, men den slets loss i sömnen för ett tag sen :/

#7 AAAJJJ!!!! 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#8 Ja, det skulle man tycka! Men hon sa att hon inte känt nånting 

#9 Men det var ju tur det i alla fall! Tror inte det skulle vara skönt om det väl kändes, om man kan säga så.. haha.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Har träffat människor med i stort sett alla de där varianterna (inte på samma person dock). Mandible tycker jag inte ser lika läskigt ut efter att ha sett det i verkligheten, har börjat fundera i de banorna också. Men det dröjer nog innan det blir gjort i så fall.
Nja, min tanke var mest vad mycket enklare det hade vart med dermals på revbenen om inte anat, den såg ut att kunna ha gjort rätt ont!
Paulina