Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 3399 ggr
anaprincess
0

Ovanliga piercingar

Hittade den här sidan som visar några ovanliga piercingar. Både skrämande och fascinerande :)

Här är länken

Personligen tycker jag att den piercing som kallas mandible var skit läskig :O

HolyFuck
1

Så värst ovanliga vettefan om de är nowdays dock :P

anaprincess
0

#1 Jag tycker iaf att dom var ovanliga är inget man ser varje dag som tex ögonbrynspiercing.

murderdolls
0

tänk vad mkt smidigare det hade gått att göra exakt likadan utsmyckning om de hade börjat med dermal anchors. t.ex att sätta ett smycke i munnen och en under hakan istället för igenom..

ChristineL
0

Jag tycker nog inte heller att de var direkt ovanliga. Däremot tycker jag att bilderna var lite läskiga för de flesta var fortfarande väldigt röda och blodiga.

Liss
0

Ja, för min del var de inga ovanliga heller. Har sett dem alla förr..  

#3 Håller med!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hus-musen
0

Har sett allihop innan, de är int eså ovanliga=)

Den enda som jag tyckte var lite udda som jag inte sett i verkligheten är killen som hade pieringen genom käken liksom..

Qui dormit, non peccat

Niini
0

Tjaa.. allt kan man komma på Flört Dock har en vän haft en daith, men den slets loss i sömnen för ett tag sen :/

LinnB
0

#7 AAAJJJ!!!! Förvånad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Niini
0

#8 Ja, det skulle man tycka! Men hon sa att hon inte känt nånting Obestämd

LinnB
0

#9 Men det var ju tur det i alla fall! Tror inte det skulle vara skönt om det väl kändes, om man kan säga så.. haha.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[disembowel]
0

Har träffat människor med i stort sett alla de där varianterna (inte på samma person dock). Mandible tycker jag inte ser lika läskigt ut efter att ha sett det i verkligheten, har börjat fundera i de banorna också. Men det dröjer nog innan det blir gjort i så fall.

Aviendha
0

Nja, min tanke var mest vad mycket enklare det hade vart med dermals på revbenen om inte anat, den såg ut att kunna ha gjort rätt ont!