Piercing i tungan eller navlen?

why not both? :)
#1 Jag vet inte… :P
Eller så funderar man lite till, och väntar lite till :P Och sen gör man båda ändå :P
/Christine
#3 haha jo det blir ofta så ;P

tungan syns ju inte, så alla passar i den tycker jag.
gör båda ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Ja, vänta lite och fundera mer. Är du inte säker, så gör ingen:) Och sen när du vet kanske de blir både och.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5 #4 Ja det blir ingen nu men kanske lite längre fram :P
Tycker alla passar i både Tungpiercing och navelpiercing, gör båda.
har ingen navelpiercing, så jag vet inte hur pass "svårt" de är att hålla rent o snyggt, så de inte blir infekterat ..
.. tungan har jag .. men då, får man vara berädd på att man får svårt att prata/äta på ett tag ..
Lycka till .. men tror de blir klokt att vänta o känna efter först ..
Som #1 skrev. Varför inte båda? Själv har jag båda. Men skulle jag välja en skulle jag välja tungan då jag haft stora problem med naveln. Den har vandrat ut en gång, och jag gjorde då om den och skulle lika gärna kunna ta ur den här med då den vandrat ut jätte myckets på 1½ år samt att den har självtöjt sig på något konstigt sätt. Det är jätte jobbigt. :( Just nu är hålet 4 mm tjockt. :( Jag har i en 1,6a och det har jag haft hela tiden. Har aldrig haft i något större. Testade däremot med en 4a bara för skojs skull en gång och den gled som smörkniven i smöret…. Har dessutom problem när jag har något som "dinglar" lite, så jag föår nöja mig med ring eller vanlig barabell. :( Så jag skulle välja tungan. :P
Svar till alla!
Jo just nu känns det som om jag måste välja blir det navlen men båda är jag sugen på!
Tack för alla svar!!

tror inte att det inte går att passa i Tungpiercing? Det är ju inte direkt så att den syns så mkt.
Men naveln skulle jag satsa på om jag var du. Skulle iaf försöka undvika att göra två st samtidigt när det är ens första piercingar.
Hur gammal är du förresten?
#12 Okej men det e inte aktuellt just nu men kanske i framtiden :)