Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 4416 ggr
AndreasS
0

Tatuering nummer två

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var den gjord.

Jag vet att den ser sne ut, detta bara för att jag tagit bilden själv med min systemkamera, lite trixit men det gick.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

ChristineL
0

Jag tycker det ser bra ut. Och snyggt teckensnitt. Vad står den för?

AndreasS
0

Tack, årtalet och datumet står för Västerås SKs grundande.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

ChristineL
0

Aha, kul idé! Är nog många som kommer undra över det med tanke på hur många det är sopm tatuerar in datum för familj och släktingars födsel/bortgång :P

AndreasS
0

Det är nog en del som lär fråga.

Har dom funderingarna också att göra en minnestatuering tillägnad min avlidne far.

ChristineL
0

Ja, det tycker jag är så fint! Har själv ett datum jag funderar på men vet inte var på kroppen det skulle bli bra :P Har funderat på handleden men då får jag inte ha kvar jobbet så det är illa :P

AndreasS
0

Jag vet inte heller vart jag vill ha min eller vilket motiv, har skissat en del men inte kommit på nått som är han. Sen ska den kunnas byggas på den dagen min mor vandrar vidare.

Aviendha
0

Grattis till den andra =) Gillade typsnittet.

AndreasS
0

Tack, gillar old english.

hus-musen
0

Ah jasså efter ett lag.. jag trodde det var din mammas eller pappas födelsedatum eller nått=)

Qui dormit, non peccat

AndreasS
0

#9 Så gammal är jag inte så jag har så gamla föräldrar. Skrattande