Vill ha mer piercings :)
Piercade ju näsvingen för 2 ½ vecka sen. Och nu känner jag att jag vill pierca mig mer. Innan jag piercade mig så hade jag inte en tanke på att jag skulle ha ngn mer än i näsvingen xD Det blir ju nästan som ett beroende (: … haha
Är det någon mer som känner så ? 
Vill ha en monroe/mouche, men det blir inte på ett tag xD får ta o vänta lite (=
När jag började att pierca mig så hade jag planer på ca 8 piercingar, nu sitter jag här med 28 piercingar så, ja jag antar att jag känner igen det där :)

Ja oh ja, jävligt beroendeframkallande är det! Samma med tatueringar och att raka håret :P
Jajjemen! Jag vill också ha mer, man kan inte pga jobb :(
/Christine
Jajjamän. SKulle ju bara ha en i naveln, och kanske ögonbrynet-. Sitter nu med 6st o§ch önskar jag hade mindre nålrädsla, mer pengar och högre smärttröskel. Bara ett av dessa fixar sig temporärt sitter jag nog där igen ;)
Paulina
Jo då, de känns igen. Typ allt inom bodymods är väldigt beroendeframkallande. Speciellt tatueringar! Men absolut är piercings det med, men där kan jag i alla fall hålla mig bättre.
Pierca näsan för väldigt länge sen, så de tog ett tag förän jag fortsatte. Vilket var bra, eftersom jag inte var 18 år ännu då. Men vid 20 år så gjorde jag läppen, sen vart de septum och efter de har jag vart sugen på mycket mycket mer. Men i ansiktet får de räcka:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag känner igen det där. Speciellt med tatueringar. Jag skulle ha en tatuering, ett halvår senare sitter jag här med 5.
Piercingar har jag bara i näsvingen och en medusa än så länge, men jag har planer på fler än så i alla fall :P
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Hi hi, känner igen det där.
Jag skulle ha 4 blommor på ryggen (förra sommaren)… just nu har jag 11 st. Ska till tattoo Moorgan idag för en korrigering, men risken finns ju att jag kommer hem med en eller annan blomma till =))
Jepp, det är som en drog. Lyckades sluta i gymnasiet nån gång efter sex hål i öronen. Dock blev det en efterlängtad helix i höstas och nu är jag fast igen. VILL HA MER!
Japp .. de är väldigt beroende framkallande, de dyker upp både tattoos o piercingar jag skulle vilja ha .. 
hehe jag tror det flesta här inne känner likadant! själv har jag tagit "kontrollen" igen å tagit ut de flesta av mina piercings…
Började med vanliga hål i öronen som alla andra kids ville ha, sluttade med att jag nu - endast 15 år gammal sitter med både septum, labret, 5 st lobes (varav en töjd) och planer på snakbites och angelbites, industrial och tunga.
Well, jag antagar att dte blir lite som ett beroende :P
Först var dte tänkt att jag skulle stanna vid att ha 5 lobes xD

Håller absolut me :D väldigt beroendeframkallande hehe precis som tatuering är..man får aldrig nog hehe :)

"adrenaline junkie" kallas det :P