Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 4489 ggr
Kattmynta
0

Min tatuering.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag är ny här. Tänkte visa min första tatuering. Min favoritblomma. =)

Liss
0

Jätte fin tatuering:)

och Välkommen hit

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
0

Välkommen hit!

Jättefin syrén! Gillar de blommorna skarpt själv, de är vackra och luktar himmelskt =)

LinnB
0

Hej och välkommen! Vilken otroligt fin tatuering. Nästan så jag kan känna doften bara av att titta på bilden :D

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jenahbella
0

riktigt snygg :)

Satmaran
0

Ååååh så fin!!!

Syréner är min favorit också, tänkte bara att det skulle vara så mekkigt att tauera, så jag har inte ens tänkt tanken ;)

Nu ser jag ju att det funkar! Kan vi kanske få en närbild, så att vi kan se hur fina blommorna blivit ?

[jenkass]
0

väldigt fin! inget motiv man ser varje dag direkt

Kattmynta
0

( #5, zooma på bilden så ser man, fast blommorna är inte så detaljrika)

Tack allihopa. Jag skissade den till mig själv, sen fick tatueraren göra så som han kände för. =)

Nej, det är nog en rätt orginell bild som ni säger, men jag valde med hjärtat. Har länge älskat syrener, hör till min barndom. Men jag var orolig om det verkligen gick att genomföra bilden, men det blev så bra!

Nu får fanemig sommaren komma så jag kan visa benen! Flört

Alla här på forumet har otroligt snygga gadds, man blir sugen att lägga sig på bänken igen jue!

Kattmynta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till, lite närmare. Då precis nygjord.

Satmaran
0

Åh, tack!

SNYGGT!!! Kul att du också har syréner förknippade med din barndom. Jag gick alltid med tunga steg till skolan, men när syrénerna blommade på min väg dit, så var det nära sommarlovet och frihet från eländet ;)

Vilket mekk för den stackars tatueraren…. =))

Det tog lite tid va?

Aviendha
0

Den är mycket mer detaljerad än jag först trodde! Måste vara ett svårt motiv med tanke på de myllrande småblommorna, men det ser faktiskt riktigt bra ut =)

Kattmynta
0

Nja, 2-3 timmar tog det. Med skisstid. Så det var helt ok. =)

Ja, blommorna är mer framträdande nu när den har läkt också! Skoj skoj. =)

ChristineL
0

Åh, jag gillar också syrener, jättefin!

MensMonstretAnfaller
0

Åh mycket fint =)