Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 10614 ggr
Satmaran
0

Fler blommor ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag och ökade på blombeståndet på min rygg.

Bara några till sen är det klart, njaä, vem försöker jag lura? Det finns ju mycket rygg kvar att utnyttja =))

Telefonkontakt
0

Vad snyggt :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Satmaran
0

Närbild på de nya.

Detta är en korrigering, för jag var inte nöjd med det ursprungliga resultatet. Därför kan det tyckas att vissa linjer inte sitter där de ska.

Tycker dock att det blev fint nu. Tattoo Morgan på Body Art i Malmö, har gjort konstverket. Hans lärling Maja har gjort det mesta av färgläggningen.

ChristineL
0

Oh, en sån tjusig blomsterrygg! Du har helt rätt, finns massa utrymme kvar för många fler ;)

Jenahbella
0

gillade verkligen blommar längst upp den stora :D
blommor på ryggen ska de ju va :) jag e inte alls partisk ;) hihi

Liss
0

Ser mysigt ut på någe vis:) Du har inga tankar på att binda ihop dem på någe sätt?:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
0

Grattis till påöket =) Ja, tusan ja, du har ju massor med rygg kvar, och den gigantiska burkan går ju alltid att ta till om inte annat. Bara att slå ett samtal isf ;)

Satmaran
0

Åh! Tackar tackar, kråmar mig stolt och rodnar en aning ;)

#5 Nej, jag har bestämt att jag inte vill ha grönska, inga blad och grenar. Bara blommor och mer blommor :)

#6 Visst är där!!! Nästa sittning blir det en lika stor lilja på andra skuldran och lite småblommor ut på axeln.

De mindre blommorna som är nedåt ryggen kan ju lätt fyllas på och snirkla sig ner runt midjan och sen ner venusberget… Eller?

Blir det rent åt helvete så ringer jag angående "megaburkan", vi har ju då en hel del att planera =))

Kattmynta
0

Vad är det för snygg blomsterranka/tribal du har på svanken?Tungan ute

Satmaran
0

#8 Hmmmm, den syns nog inte så bra på den bilden. Ska se om jag har en annan bild. Den gjorde jag för att fira att jag klarat mitt första år som mamma. Tyckte jag var värd en blomma efter att ha klarat hela graviditeten ensam, sen kejsarsnitt, ammning, koliknätter osv. Helt solo!

Det var min lilla klapp på axeln (eller svanken om man så vill ;)

Aviendha
0

#9 Klart du var värd det, inte lätt att vara nybliven mamma, och ensam är det etter värre. Tycker det var en underbar gest mot dig själv =)

Satmaran
0

#10 Hi hi, ja man får minsann ge sig själv blommor då och då om ingen annan gör det ;)

Nu är jag ju värd så många fler blommor, för grabben fyller snart 8 år och jag har minsann lyckats hålla honom vid liv så långt =))

Aviendha
0

#11 Givetvis ;) För att inte glömma allehanda illervalpar som även de överlevt och fått förpesta nya ägares liv och egendom ;)

Ceciliaolucifer
0

Vad roligt med nya tatueringar!!!!

Jag vill också göra mer, men vet inte riktigt vad det skulle vara Obestämd

Aviendha
0

#13 Det kommer, en dag sitter du där i soffan och bara vet vad du ska ha ;)

Satmaran
0

#12 Fniss, ja tänk om jag skulle göra en blomma för varje illervalp som fötts hos mig =)) Oj!!! Det blir ju en del =))

Satmaran
0

Nu fick jag till en bättre bild på svanken.

Kattmynta
0

OMG! Så snyggt med "tribal" rankor! =)

Satmaran
0

Tribalrankor???

Det hoppas jag verkligen inte att de klassas som ;)

Kattmynta
0

Hehe, varalv "" . Vad heter det då? :P

Satmaran
0

Jag hoppades på att det var bara blomrankorFörvånad

De är ju i alla fall inte svartaGlad

Kattmynta
0

Okej. Blomrankor. Men tribaler ÄR snyggt. Tycker jag iallafall. Flört

Satmaran
0

Okej då, men inte på migSkrattande

Fan vad det kliar på ryggen nu då!!!!!  Åååååhhh!!!!!

MensMonstretAnfaller
0

Åh älska blommor =) <3 så fint.

Satmaran
0

Tack! Och det är så lätt att bli beroende, en blomma blir så lätt en bukett, som blir en blomsteräng, till slut =))

murderdolls
0

På de tidigare bilderna så såg det ut som att det var ett tribalmönster med ett par blommor i. Men det var mkt snyggare med rankorna :)