ängel
jag ska göra ett änglabarn.För min dotter är min ängel men har inte riktigt hittat nån bra har ni nåt tips på nån fin bild på internet
tacksam över alla tips jag kan få så jag kan få ha min dotter med mig när vi är ifrån varann
du kan ju alltid kika bland våra länkar som finns bland kategorierna här längst upp på sidan. Gå in på t.ex. deviantart och sök efter angelchild/angelbaby så kommer du säkert finna inspiration.
Verkligen jättefin tanke! Och på deviantart kan man hitta massa :)
/Christine

andra

nu är frågan vilken jag ska välja 
Det bästa du kan göra är juh att titta och hitta en massa olika änglar du tycker är fina men som inte är exakt vad du vill ha.
Sen går du till din tatuerare och förklarar iden och lämnar referensmaterialet och ber denne rita upp en ängel till dig.
Då får du en som e din så att säga inte bara en kopierad bild från internet…

#4 bilden där ängeln sitter ner har min tatuerare redan fått för att göra lite ändringar på den bla göra håret rakt och ett moln ska hon sitta på och sen ska han fixa vingarna. vet inte om jag ska skriva namn kanske oxå men det kan man ju ta en annan gång
.
det blir min fjärde tatuering det här och min femte tatuering vet jag redan vad det ska bli har med änglar att göra den me hehe har riktig ängla noja hel hylla hemma full me dem