Behöver lite åsikter

vart ska du ha den nånstans?
≧◔◡◔≦

Skuldran tänkte jag
då tycker nog jag personligen att 1:an och 3:an är snyggast som har stjälk.
Skuldran är en så pass stort område att iaf jag tycker det är snyggare med ett motiv som *"sträcker" lite mer på sig och har chans att följa kroppens konturer än ett motiv som är litet och kompakt.
≧◔◡◔≦

Jag tycke oxå 3:an, men jag hade placerat fjärilarna lite annat då! Blomman ut mot axeln och flyttat den nedersta färilen uppåt ut mot axeln ut på baksidan av armen
.. för att verkligen utnyttja axeln och spara så mycket av den underbara ryggen som möjligt för en annan tatuering där kanske som inte kommer att störas av liljan på axeln..
Jag tycker du ska ha en eloge för teckningarna! På skuldran skulle även jag vilja ha något mer utsträckt, som nr 3. Gillade även dimas förslag.
Paulina

#9 skulle nog bli jättesnyggt och mer orginellt, samt att man spar mer utrymme.
≧◔◡◔≦
Det bästa är ju att låta tattueraren kolla och säga vad som blir snyggast till din kropps linjer :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag gillade 3:an mest också:) Sen kommer nog tatueraren att fixa till lite hur de passar till dina linjer och sånt. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag tycker nog också trean. Tror det kommer bli riktigt snyggt! Eller har du kanske gjort den än? Visa gärna isf. 
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

som alla andra säger så röstar jag för trean :)
tror att den fjärde blir alldeles för liten där. plus att den såg väldigt rörig ut.
det positiva du har med trean är att du kan ju alltid bygga ut den med fler fjärilar eller göra lite fler blommor runt om så att den syns frammåt. just tatueringar med blommor går att göra så mycket mer med om man vill bygga på dom. :)

jag tyckte att 4 var lite speciel :)

Grattis! Det blev riktigt bra =)
Paulina

mycket snyggt :) gilla att du valde stjärnor ist.

Väldigt fin! Gillar den placeringen också :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Hej.. jag tyckte du va duktig på att teckna.. och helt klart tycker jag 1:an eller 3:an..
Gillade dem för att det var inte bara en blomma utan även en stjälk till.. det blir lite platt med bara en blomma tycker jag.. och det var fint med fjärilarna runtomkring.