Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettköp-och-sälj
Läst 5450 ggr
[Mova]
0

Säljes!!

Nu har jag och min sambo rensat bland våra piercingsmycken och detta ska vi inte ha kvar längre, så vi slänger upp en liten annons här. Jag sätter prisförslag på varje piercing men självklart kan du komma med ett eget förslag. Om nån vill köpa något så skickar jag grejerna med posten. Hoppas någon har nytta av det iallafall för det är ju tråkigt att bara ha det liggandes.

=)

[Mova]
0

Tyvärr funkar min dator inte så bra till att lägga in bilder.. men jag försöker antingen senare eller en annan dag.. :)

Monarchy
0

töjhorn mellan 6-10 kanske 12mm skulle vara perfekt

ska bli kul att se vad ni har att sälja :)

[Mova]
0

Tyvärr fungerar det inte att ladda upp bilder här med den internet anslutningen jag har. Men jag öppnade ett konto på bilddagboken med bilder info och pris på smyckerna, men det går långsamt där med, men nu är några bilder uppe iallafall, så kika in där om du är intresserad och vill du ha nåt så kan du skriva till mig i denna tråden :) (allt ska vara krångligt) ;)

Aviendha
0

Ett tips är ju att lägga ut en länk dit så folk hittar enkelt =)

Liss
0

Ja, som sagt. Kan vara bra och veta vad du heter eller så på bilddagboken också:) Och så får du gärna skriva i den här tråden vad på ett ungefär du säljer ocksåGlad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Mova]
0

Hahaha galet trög och glömsk är jag ju också ;) klart det kan vara bra med en länk :) http://piercingsaljes.bilddagboken.se

Har inte hunnit lägga ut allt än för internet är så segt men fortsätter imorgon :)

#5 det är örhängen, labretter, navelpiercingar, öron ringar, töjsmycken, tungstavar, pluggar och näspiercing typ ;)

[Mova]
0

Nu är några fler ute!!

Karmatarerskanise
0

jag ser inga alls?

Karmatarerskanise
0

eller jo när jag klickade på dagarna så hittade jag

Aviendha
0

#8 Du måste klicka på de blåmarkerade datumen 26 och 27 i kalendern till vänster för att se bilderna. Då är det bara att klicka upp den bild du vill kika på så finns text med där också =)

Karmatarerskanise
0

Glad

Gluskap
0

Går det att köpa bara den ena 8mm pluggen med döskallar???

[Mova]
0

ja detgår utmärkt :)

LinnB
0

Åh, jag blev sugen på körsbärsörhängena… har velat ha ett par länge :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[Mova]
0

#14 ja de är jätte fina och oanvända:)

[Mova]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3 st guldpläterade navelpiercings nya. Guld+ kirurgiskt stål. 1,6x 10mm. 65kr/styck inkl frakt :)

[Mova]
0

2 st guldplätterade tunnlar 10mm. Ena är använd nån vecka men rengjord och ser ut som den oanvända. Guld på kirurgisktstål. Priside' 120kr för båda inkl frakt? :)

[Mova]
0

Nu är den "päronformade" navelpiercingen såld i inlägg #16. Men den fyrkantiga och ovala finns kvar :)

[Mova]
0

Navelpiercing med vita stenar. Fjärilen har rörbara vingar. 20kr inkl frakt.

[Mova]
0

Navelpiercing med CC. Glittrande rosa stenar, samt rosa rengbågsstenar. Helt ny. CC märket är guldfärg.

55kr inkl frakt.

[Mova]
0

Betty Boops ansikte till rödbakrund. Helt ny navel piercing.

30kr inkl frakt.

[Mova]
0

Helt nya körsbärs örhängen. Jätte sjyssta!

45kr inkl frakt.

[Mova]
0

Svart glittrande döskalle örhängen. Nya :)

30kr inkl frakt.

[Mova]
0

Silver örhängen för töjda öron. en 8-ball och en piratskalle. 925 silver. Passar 7 mm eller större, kan vara fördel att ha 8 mm töjt öra för att enklare få in dom. Båda för 85kr inkl frakt. eller 1 för 50kr inkl frakt :)

[Mova]
0

Genomsklinlig töj expander. 10mm på tjockaste stället.

40kr inkl frakt.

[Mova]
0

Töj grej i horn eller ben. 7 mm tjockaste stället. Svart brun färg.

35kr inkl frakt.

[Mova]
0

töj expander svart vit mönstard. tjockaste 6mm.

20kr inkl frakt.

[Mova]
0

töjgrej 5 mm tjockaste stället. vitt svart mönster.

20kr inkl frakt.

[Mova]
0

Nu är den guldiga fyrkantiga navelpiercingen såld.

Men den ovala finns kvar :)

[Mova]
0

2 stycken 10 mm tunnlar. Blackline. Aldrig använda då jag inte har töjda öron längre.

pris 190kr för båda inkl frakt. :)

[Mova]
0

Jag kommer att vara bortrest under vecka 15. Så om någon vill köpa något så skicka ett PM så svarar jag när jag är hemma igen :)