Säljes!!
Nu har jag och min sambo rensat bland våra piercingsmycken och detta ska vi inte ha kvar längre, så vi slänger upp en liten annons här. Jag sätter prisförslag på varje piercing men självklart kan du komma med ett eget förslag. Om nån vill köpa något så skickar jag grejerna med posten. Hoppas någon har nytta av det iallafall för det är ju tråkigt att bara ha det liggandes.
=)
Tyvärr funkar min dator inte så bra till att lägga in bilder.. men jag försöker antingen senare eller en annan dag.. :)
töjhorn mellan 6-10 kanske 12mm skulle vara perfekt
ska bli kul att se vad ni har att sälja :)
Tyvärr fungerar det inte att ladda upp bilder här med den internet anslutningen jag har. Men jag öppnade ett konto på bilddagboken med bilder info och pris på smyckerna, men det går långsamt där med, men nu är några bilder uppe iallafall, så kika in där om du är intresserad och vill du ha nåt så kan du skriva till mig i denna tråden :) (allt ska vara krångligt) ;)
Ett tips är ju att lägga ut en länk dit så folk hittar enkelt =)
Paulina
Ja, som sagt. Kan vara bra och veta vad du heter eller så på bilddagboken också:) Och så får du gärna skriva i den här tråden vad på ett ungefär du säljer också
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hahaha galet trög och glömsk är jag ju också ;) klart det kan vara bra med en länk :) http://piercingsaljes.bilddagboken.se
Har inte hunnit lägga ut allt än för internet är så segt men fortsätter imorgon :)
#5 det är örhängen, labretter, navelpiercingar, öron ringar, töjsmycken, tungstavar, pluggar och näspiercing typ ;)
Nu är några fler ute!!
jag ser inga alls?
eller jo när jag klickade på dagarna så hittade jag
#8 Du måste klicka på de blåmarkerade datumen 26 och 27 i kalendern till vänster för att se bilderna. Då är det bara att klicka upp den bild du vill kika på så finns text med där också =)
Paulina

Går det att köpa bara den ena 8mm pluggen med döskallar???
ja detgår utmärkt :)

Åh, jag blev sugen på körsbärsörhängena… har velat ha ett par länge :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#14 ja de är jätte fina och oanvända:)
Nu är den "päronformade" navelpiercingen såld i inlägg #16. Men den fyrkantiga och ovala finns kvar :)
Nu är den guldiga fyrkantiga navelpiercingen såld.
Men den ovala finns kvar :)
Jag kommer att vara bortrest under vecka 15. Så om någon vill köpa något så skicka ett PM så svarar jag när jag är hemma igen :)