Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1588 ggr
Maathilda
2009-04-06 00:28
0

dum jag e..... :/

Jag har ju en piercing i näsvingen. Så igår var jag o köpa lite smycken till den :P Jag trodde att den va läkt, den gjorde inte alls ont längre o det såg jättebra ut… Så jag tänkte byta den…. Dumt gjort!! :( piercingsmycket jag hade köpt va för kort, så det gick inte att ta i den helt, så jag försökte att sätta tillbaka den andra piercingskruven, men så gick det inte! försökte länge, så nu är näsvingen öm :/ så nu får jag ha en ful, tunn ring i näsan…. Har beställt en piercingskruv till näsan fr barbarella som ska vara lättare att sätta in…. Men det tar ju ett par dagar innan det kmr…. 

Tror ni det hinner dras ihop på dessa dagar? för den ringen jag har i nu är ganska tunn… och piercingskruven var tjockare … 

FY va dum jag e!

HolyFuck
2009-04-06 00:33
0

De drar ihop sig sjukt fort.

Maathilda
2009-04-06 00:36
0

#1 Ok :(  Åh!

Fattar inte hur man ska få inte piercingskruven! :S Tänkte åka dit jag piercade mig, så att dem kunde hjälpa mig… Men piercaren e bara där på fredagar, och på fredag så är det långfredag, så han är inte där förän näst-nästa fredag :/

HolyFuck
2009-04-06 00:40
0

vad för sorts skruv är det? På en del kan man ju också skruva loss själva "pluppen"

Maathilda
2009-04-06 00:48
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en sådan..

anaprincess
2009-04-06 00:51
0

Hur du än gör så kommer det göra ont. Så lika bra att bita ihop och försöka få i den gamla så fort som möjligt, gör sedan rent utifall det spruckit upp på insidan.

Maathilda
2009-04-06 00:53
0

#5 men det går typ inte, det är svullet innuti, så det går verkligen inte….

anaprincess
2009-04-06 01:05
0

#6 Min monroe gick ihop sig när jag hade tagit ut den på jobbet. fick ta ett töjhorn och sen en tungstav för att få upp den. Det gjorde svin ont men gick tillslut.

HolyFuck
2009-04-06 01:07
0

aah, det där är ju typ den svåraste sorten att få i. jag gjorde som så att jag rätade ut den med tång, så den blev som ett L istället.

Liss
2009-04-06 01:15
0

Den där skruven får du liksom de låter, skruva in. Men du får i den tunna ringen? då borde de nästan funka att få i den tjockare också, ändå.
jag fick också sådär i början när jag hade piercat näsvingen. Och då tog jag ett annat smalare hänge och hade i, för att få bort den tunna hinnan soms att sig på insidan eller vad de nu var. Och då funkade det. Men jo, de gör ont!

Men ja, de är ju inte direkt att rekomendera. Men den kommer med all sanolikhet att gå ihop sig innan du hinner få hjälp på den studion. Du vet inte om någon annan studio som kan hjälpa dig då? De brukar dem göra alldeles gratis.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maathilda
2009-04-06 16:33
0

#9 finns bara en studio här jag bor. Har en tjockare ring i näsan nu, som är lika tjock som skruven..                                                Det e väldigt svullet innuti och kommer var, och gör ont så jag har i ringen tills jag får hem smycket jag beställde :) För det går verkligen inte att få i den gamla skruven..

Liss
2009-04-06 23:54
0

#10 Okej, ja om ringen är samma tjocklek så kan de funka att ha den sålänge. Tvätta med koksaltlösning så irritationen går ner.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maathilda
2009-04-07 21:41
0

#11 Japp, det gör jag :)

Fick hem den andra skruven idag, men det gick inte heller.. Så jag var i stan i dag o köpte en ring i piercing-affären, så jag får ha i den ett tag tills det läks o inte är svullet.