Lite förslagshjälp
Planerar att köra en ny tatuering på höra armen för mina skatteåterbäringspengar. Eller böörja ialla fall.
Har tänkt att ha en My little pony och en littles pet shop -iller. Men sen så vet jag inte riktigt vad som skulle pappa in. Funderar på en lite Hello Kitty men det kanske skär sig?
Funderar lite på vad man skulle kunna ha mer.. En eller två stjärnor skulle jag kunna ha, sådär att de är ditskuggade.
Jag ska göra nästan en halv sleeve, så det finns ju lite plats.
Kom me dlite förslag och insperation 
Bifogar bild på ponyn jag ska ha.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ja låter som det skulle vara rengnbågar rosa moln å sockervad å diamanter å öhh sånt

regnbåge låter perfekt :)
Diamant ska jag ha på andra armen där jag har min cupcake, så det blir nog lite mycket att ha på högra också. men det lät skitsnyggt annars. :)

strawberry shortcake skulle passa in där :) BILD

#3 den var söt :) Men var tkommer den iffrån? :P
Egentligen är de bara fantasin som sätter gränserna. vad som helst med figurer skulle passa in. Och en regnbåge tännkte jag med på när jag såg my little ponnys. De hör liksom ihop :)
Men ja, görs de snyggt så kan vad som passa in egentligen som har med den genren att göra.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Åh, My Little Pony :D Till just den passar det nog jättebra med regnbåge, moln eftersom det är det den har på lilla rumpan också :) det är väl ganska typiskt för en sådan tatuering tror jag, likaså endel som gör krambjörnarna har regnbåge med mera. Kanske en glad liten sol eller lite
Du kankse får titta på ett avsnitt och ser vad du hittar ;)
Tycker också regnbåge och rosa fluff ;) Lite hallon och jordgubbar kanske? Fast sånt skulle ju passa bra in på andra armen också…
/Christine