Vad kallas detta?

resultatet blev väldigt vackert.. men fy i h-lvete va ont de såg ut att göra :S :O
Najs! Det bör väl vara scarification :)
TacoBelle; här kan du läsa om det :)
Jajamensan, scarification.. läs där hera länkat:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
skinpeeling, faktiskt den snyggaste scarification jag sett (tycker annars inte resultaten är tilltalande)
≧◔◡◔≦

snyggt, men aj aj aj :/
ser ut att göra djävulskt ont :O Men slutresultatet blev ju "vackert", känns lite creepy dock, känslan av att det är "köttet" man ser :O

Scarification.
Tekniken kallas skinpeeling.
Jo den var jätte vacker!:) Men inget jag själv skulle kunna tänka mig just nu iaf. De kanske kommer;P

Så fint det var :)
#11: Det är ärrvävnad man ser :)
.. Men hur kunde den bli så rosa? Aldrig sett några som blivit så rosa förut tror jag.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#15 På bild 9 är det ingen ärrvävnad ännu. Utan de är just köttet under skinnet man ser.. därför är de rosa/rött.

Jo skulle vara kul att se hur tjejens rygg ser ut om ett par år. Min syster lät göra en mindre scarification (med just skinpeeling) ocn hon var tvungen att täcka srret med en tatuering…
Såg ni på tv? brrrrr… ajajaj hur fan kan man hänga i krokar!!!!!
oj blev lite fel-sorry

Jag tycker det är så snyggt! Jag skulle vilja göra några blommor på ryggen.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Väldigt snyggt resultat men som sagt- hur kommer det se ut om ett tag. Kroppen har ju en förmåga att läka lite med tiden och dra ihop ärr. Tänk om dessa ärr kommer bli helt ihopdragna så småningom..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#21 Man behandlar scarification under tiden det läker. Man brukar tex. smörja med salt varje dag för att det inte ska läka ihop utan stanna med så mycket ärrvävnad som möjligt. Och så finns de massvis med andra behandlingar också, beroende på hur man vill ha den.
Så när de "läkt" är det just ärr, fast visst kan dem bli ljusare med tiden. Men de syns nog alltid precis som andra ärr.
Det är så läckert, jag vet att jag har hög smärttröskel, men vet inte om jag skulle palla detta….