början på min tattoo

Läckert! Förstår din otålighet till fullo
Längtar efter att se fortsättningen!
Paulina

tackar 

Håller med, riktigt fet! Är nått liknande jag vill ha

tack :)
Kanonsnyggt! Ser verkligen fram emot fortsättningen :D
/Christine
Riktigt tuff:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

man tackar :)
tatueringen är symboler för min okända sjukdom jag har hafft eller har eftersom jag har madecin på den än
döskalen är för att sjukdomen är i huvudet och hur nära döden jag har vart två gånger
blixtrarna är vad dom ser göra mig sjuk bla.(behöver inte gå in på detaljer) och har drabat mig ett par gånger
nu de tre närmsta åren och har vart väldigt nere å deprimerad men mina änglar eller barnen allså vingarna har gjort att jag har orkat igenom till där jag är nu..
det blåa hjärtat är att man fattar inte hur det är att vara sjuk fören du är det å då vill man bara vara frisk allså avundsjuka på friska mäniskor :)
sedan finns ett pentagram som ska skydda mig från fler "olyckor"
och ett tecken som står för universal energi typ som ska ge mig mer ork å styrka
så det är ingen bicker tatuering :) även om det kan se så ut :)
Låter som en fin mening med den tatueringen. Jag håller också på med projekt som står för en hel del i mitt liv. Sånna tatueringar ger en så mycket också:)

låter spänande :) måste du vissa senare när du har bild eller när den är färdig :)
Åh, det låter verkligen väl genomtänkt :) Tycker det är så fint med sådana tatueringar, dom finns där för att påminna en själv om livet man levt/lever men det är ingen annan som vet om det :)
/Christine
#11 Den finns påbörjad fast på privat bodyart:) Den kommer möjligtvis upp här "ute" när den finns på ryggen. Och de lär nog ta några år, för den kommer kosta en hel del:P

då får du visa mig när du har lust :)

Gillar verkligen meningen med den. Otroligt snygg är den också, ser fram emot fortsättningen!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

tackar tackar :)
roligt att alla verkar gilla den efter som jag själv har gjort den

Duktig är du :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

shit hur är det att få finne på tatueringen som ska fyllas i,jag såg att jag hade en liten inväxst sak på skallen som behöver fyllas i en gång till när jag nu tatuerar mig på tisda som är så nära ack så långt bort
…. kan det vara att färgen på tatueringen kan flyta ut under huden?
jag har ingen anning så jag hoppas någon vet
#18 Om de är en finne så låt den bara vara. Om du trycker den så förstör du även tatueringen:) Men till tisdag ska den väl ha hunnit gå ner kanske? Om inte, så undvik de stället.

ja jag får gör det men som tur i oturen flytass det till nästa tisda

äntligen varada snart.. månda hopppas jag att ha färdigt med tunnlar i silver att vissa sedan tisda ska jag äntligen få gadda mig
det roligaste jag har redan börjat plenera nästa tatuering :)

ja den är inte färdig än det tog lite mer tid och pengar
men jag hoppas att jag har det snart
Snygg tag, ringde själv och fick tid den 27:e till att börja med min underarm :) LÄNGTAR…..

storyn bakom den här delen är att det var inte bara jag som tog stryk av mina insjukningar utan den slog på kärleken å pengarna med… ifa någon undrar vad fan de är ;)…. och ja det är rosa man är inte man fören man vågar bära rosa ;)
Ah va härligt.. snyggt! :)

man tackar 
Det e sant, vi kan oxå vara "pretty in pink" :)

hehe ..saning broder
fast på et straight sätt

hej en fråga bara vad tycker ni det ska vara för färg på det andra molnet…har funderat lite på vad jag ska ha det rosa var spontant medan jag blev tatuerad så jag fundera lite på det andra om jag ska göra det mörkare typ lila å den mörka rosa som det ljusaste på nästa moln…ideer bakom kommer det vara ännu mörkare moln för att få djup på allt vad trors om det?