Största kicken
Nu är jag nyfiken! -Vad inom bodyart som gett er den största kicken?

ärligttalat, den allra första piercingen. Inte för att den gjorde ont, utan för att man inte visste vad man skulle förvänta sig och man hade byggt upp en bild i huvudet om hur det skulle vara och man var jätte nervös. Sen när man väl hade #klarat# det så fick man en regäl kick. Och samma känsla har hittils inte återkommit, men däremot suget efter mer bodymods :P
hehe jag håller helt å hållet med #1 !
Min första tatuering gav nog mig den största kicken. Av samma anledning som #1 med första piercingen :P Jag visste inte hur det skulle kännas eller hur det skulle bli, hade massa förväntningar och blev jättenöjd och var helt tossig sen efteråt :P
/Christine
Tatueringarna för min del. Alla har gett samma kick faktiskt, även om piercingarna även ger en liten kick så tycks jag falla för den långdragna grejen med att förbereda och tatuera =)
Paulina
Första tatueringen, bad min mor att säga åt mig samma dag när jag skulle tatuera mig. För jag ville inte gå och vara nervös. Men hela den dagen gick jag runt jätte förväntansfull och nervös. Och så vart de världens kick att ligga där sen och äntligen göra den.
Tack vare att jag vart så nervös så fick jag en chock sen när jag kom hem och slappna av. Så låg med frossa i sängen
Men coolt var det!
Har väl haft små kickar utav alla mina tatueringar sen. Man blir otroligt glad efteråt. Och piercingarna har jag väl fått mig en kick av också. Men de är själva skedet efteråt, när jag gjort det, som jag får mig skönaste känslan.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Alla tatueringar ger mig kickar.
Blir bara bättre o bättre var gång ;)
Jag tycker nog att hela kitet ger kickar -planera, vänta, att göra det och resultatet (hoppar läkningen). Men bäst hittills var nog ändå första tatueringen!
Ingen som gjort något mer extremt, som scarification eller något?
#7 Jag skulle inte kunna tänka mig det, gamla självskador skulle jag förknippa det med, och den känslan vill jag inte ha smak på igen. Men jag kan tänka mig att de finns de som får en enorm kick av det. Samma sag med suspention, det sägs ju vara helt enormt. Men jag skulle inte våga ;)
Kom på en sak till. Töjning. Det ger kanske inte samma kick, men det är oerhört kul och tillrfedställande. Förväntning som en unge innan julafton utan nervositeten inblandad. Jag önskar jag hade många öron ;)
Paulina
#8 Det förstår jag, inget för mig heller.
Jag har två piercingar, kanske tre till som jag vill göra. Inbokad tid för ögonbryn 20 februari. Sedan önskar jag mig en Christina och tungan. Men på tatueringsfronten finns det inga begränsingar, annat än ekonomiska. Men när jag blir snuskigt rik… 

När jag skuggade tatueringen på insidan av armen, den går upp nära armhålet. och det gav ilningar i hela kroppen ;P var helt skakis efter det.
#9 Haha. Ja när jag blir snuskigt rik skulle jag nog få världens starkaste kick av att inse hur mycket kul jag skulle kunna göra inom bodymods ;)
Paulina

Det var nog när jag gjorde en helix med pistol - när jag var 13. Örat värkte och sved så jag var tvungen att luta huvudet åt vänster hela tiden (gjorde i vänster öra). Adrenalinet pumpade hej vilt.
Men den läkte alrid så jag tog ur den. Börjar nu en massa år senare bli sugen på att göra en ny hos en piercare.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Ja, töjja öronen är en skön tillfredställande känsla. Men ingen kick där riktigt för mig. Utan de var bara kul att pyssla med!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Helt klart de första piercingarna, när jag fortfarande brukade vara sådär lite lagom nervös. Har tyvärr tappat det på sistone.
Tatueringarna har inte gett mig kickar riktigt på samma sätt, men det ger ju helt klart något liknande.
Suspension trodde jag skulle ge en större kick än vad det gjorde, är dock sugen på att testa igen. Blev lite för chockad över smärtan första gången tror jag.
Playpiercing får jag ju även fetingkickar av.
De bästa kickarna är de som dyker upp när man väntat på något speciellt riktigt länge hursomhelst.
När jag piercade mig första gången. :)
Har iofs inte några tatueringar än så jag har väl inte såå mkt att jämföra med heller men.

Första piercingen och första tatueringen!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Min piercing i bröstvårtan, skulle kunna leva om detta var dag :)
Icke permanent så e det pulling som ger störst kick för mig.
Permanent måste jag nog säga min skinpeeling i ansiktet.

jag tycker största kicken är att planera allt som min slevee ska inehålla själva tatueringen är en kick eller en hamera känsla mer för mig……jag börjar närma mig 10000 strecket nu å det är mer jobbigt än tillfredställande att vet vad mycket man har lackt på tatueringar
att töja har vart billigt jag visst är det kul att pilla med det men tatuera sig är nog mer min grej