någon speciell liten by du gjort?? :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

nej :)

ingen annan (som jag sett) som har gjort hus bara,det var därför jag gjorde den.Inte för att det är det snyggaste jag sett direkt.
det var väl en tjej i big brother som hade tatuering med hus i svanken? tror det skulle föreställa uppsala eller vad det var.
#3 vadå inte snyggaste du sett? låter som att du inte tycker att din tatuering är snygg? rätta mig om jag har fel.
#3 Låter konstigt för mig.Varför göra en tatuering bara för att du inte sett någon anna ha en sån? Du tycker ju tydligen inte ens det är snyggt?
#4 Ja just det. Man kanske skulle göra Boxholm i svanken haha (en väldigt liten håla som jag är uppvuxen i)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 Hehe, har de snygga hus där?
Paulina
#7 Kändes bara så otroligt löjligt om man jämförde med Uppsala haha
Sajtvärd på Iller.ifokus

lite mer snyggful kanske den är.Alltså…om jag tycker blommor är fina vill jag ändå inte tattuera in dom.
Hästar är ju fina oxå men jag vill inte ha en på mig.
Mkt intressantare med lite annorlunda tycker jag.
En tribal eller delfin säger inte mig så mkt.Man får ingen wow känsla av nått man sett 1000 ggr på andra.
Det blir så blasè..
synd att nån fr big brother har liknande! :)
att man tycker nått är fint och ändå inte vill tatuera in det, det förstår jag. men att man inte tycker om något och gör det bara för att det är annorlunda, det förstår jag inte (?) Det är ju för din egen skull man tatuerar sig, inte någon annans?
#10 Eg, vilka är du eller jag att bedöma om en persons tattuering är ett bra val eller inte grundat på dennes anledning att tattuera det?
Paulina
#11 Jag håller med #10 och säger absolut inte att tatueringen är ett dåligt val, bara att man själv inte skulle göra den av den anledningen.
Sajtvärd på Iller.ifokus
#12 Jag håller även med, för mig så skulle nog inte det vara en anledning, kanske ett plus i kanten, men inte det som gjorde att jag bestämde mig för motivet.
Kanske övertolkade jag, kanske blev det fel när jag tänkte, vet inte riktigt ;)
Paulina

tycker mkt om den men är inte det snyggaste jag sett och det är jag nöjd med.sen får ni tycka att jag är konstig om ni vill :)
#14 Så länge du är nöjd så är allt bra :) Det är ju du som ska leva med den, så vad vi andra tycker är oviktigt :)
#14 jaha men dåså! jag tolka det som att du tyckte att den var ful och gjorde den ENBART för att ingen annan har en liknande.

original is the thing!

jag är helt kär i den här tatueringen!

jävligt läcker och som du säger det är ingen tribe. förbanat tuff tycker jag i alla fall
Jag tycker den e otroligt läcker, skitcool….

jag tyckte den var snygg! och speciel :)
Det ser ut som att den skulle kunna vara anime-inspirerad eller typ en favela från Brasilien. Personligen hade jag nog inte valt hus om jag inte visste vilka husen var, ett speciellt ställe, men sådant kan ju ändras, en sådan connection kanske kommer.