skissar tatueringar
Hallå! Går sista året på en bild och form linje och har som slutprojekt att rita tatueringar åt människor:) Har ni fastnat, behöver hjälp att utforma en skiss som ni kanske har i huvudet eller på papper etc så skriv jätte gärna! Min e-mail är Sophiehj@hotmail.com
Skriv och fråga vad ni vill!
Mvh Sophie

Toppen, för jag sitter här med 2 bilder som behöver ritas om lite. Är lika dålig på att teckna som att ha reda på hur man lägger in en bild här, men jag försöker. Denna första bild har väldigt mycket små detaljer och jag har funderat på om den verkligen kan bli bra som tatuering. Små detaljer har ju en förmåga att liksom flyta ut på huden efter några år. Vad tror ni som har erfarenhet? På denna bild vill jag ändra lite på kvinnans ansikte och hår. Vill att hon ska likna en indiankvinna, dessutom vill jag att det skymtar en varg vid hennes vänstra sida.
Endast döda fiskar flyter med strömmen

Det gick ju riktigt bra att lägga in bild. Så här kommer bild nr 2. Denna bild har haft gröna växter i bakgrund som jag försökt sudda bort. Den vackra kvinnan hade stora svarta vingar, varav jag inte kunde sudda bort den ena helt pga trumman i bakgrunden. Den vackra växten jag lämnade kvar kanske man kan flytta upp lite närmre kvinnan och trumman behöver dekoreras med hängande fjädrar. Här vill jag också få fram en bild av en indiankvinna med varg och trumma. Ser med spänning fram emot vad som kan göras med dessa bilder
Endast döda fiskar flyter med strömmen