Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettleva-med-body-modification
Läst 2014 ggr
paivi
0

Blev av mina piercingar :(

Miste mina bröstvårtapiercingar.

Var sjuk (visade sig vara pneumoni), var tvungen att ta bort smycken när dom röntgade mina lungor. Hade hög feber och orkade inte sätta barbeller tillbaka strax efter - och efter fyra timmar det fanns inga hål länge att stoppa smycken i!

Jäklar, hade även töjt hålen så att dom var på 4.0 och 3.2mm. Kunde aldrig tro att dom försvinner så fort!

Det är bara att börja om Skrikandes

[jenkass]
0

oj, hur länge hade du haft dom? jag har haft ute min bröstpiercing i ca. 1½ år men har nu satt i den igen, och det var inga konstigheter att sätta tillbaka den.

Karmatarerskanise
0

Ja det var minsan snabbt :/

Liss
0

Ja, det lät konstigt att det växt ihop så fort.. tråkigt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
0

Se det som att du har jäkligt bra läkkött helt enkelt, om någon olycka skulle inträffa eller så.

Men väldigt skumt och tråkigt ändå!

paivi
0

#1 Fyra år hade jag haft dom.

Telefonkontakt
0

Om de var läkta är kan det ganska omöjligt ha växt ihop, bara dragit ihop sig. Så om det inte är försent så kanske prova md ledsticka?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Cattiiis
0

Oj :O

TheUnknown
0

Mitt ena hål växte med ihop på några timmar, hade dock bara haft det i några dagar. knappt en vecka. :P Men den andra hade jag minst 6 månader. tror till och med att de var 1 år o de drog ihop sig ganska snabbt det med, några dar bara. :( Tror de bara var en. Men minns inte, var ett tag sen. :( Ångrar att jag tog ur dem. Attan. :)

Hoppas det ordnar sig för dig. Ledsticka kanske fungerar som Telefonkontakt tipsade om? :)

JossanH
0

Jag tog ut min nipple på kvællen, efter att ha haft den ett halvår. Dagen efter fanns inget att stoppa i den i.. Tror att om man ær sjuk så kæmpar kroppen lite extra før att "återstælla" den. Endel får tex problem med lækta piercingar nær de ær førkylda eller får feber.

Sajtvärd på Iller.ifokus

JMax
0

Va tråkigt men det kan ju vara ett försvar kroppen har men prova med ledsticka för det borde inte ha läkt i hop utan bara dragit i hop sig rejält en så länge.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!