Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2318 ggr
Moonchild89
0

Vad tycker ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag bestämt mig för att pierca mig. Men jag har länge funderat över vart jag ska pierca mig. Läppen har jag bestämt mig för i alla fall. Det står mellan Off Center och Snakebites. Det jag helst vill är snakebites men jag vet inte riktigt om jag vågar ta 2 piercingar vid ett och samma tillfälle :S är lite känslig för piercing-nålarna.

De ser ju så himla tjocka ut.

Jag har haft en labret-piercing förut men den tyckte jag inte gjorde så värst ont, men om man gör 2 piercingar vid ett och samma tillfälle så är jag rädd för att det kommer göra ont. Haha, vilket dilemma jag har ni får ursäkta. Men vad tycker ni? Ska jag välja snakebites som jag helst vill eller ska jag välja Off Center för att slippa smärtan.

Fast i och för sig man kanske ska välja det man helst vill ha. Man får tänka att man kommer bli nöjd efteråt helt enkelt. Är bara rädd för att jag kommer sluta andas och spänna mig och shiet. Då kommer jag säkert svimma.

Och så en till fråga; hur mycket brukar snakebites kosta? När jag gjorde min labret-piercing så kostade den 500 kr.

/Moonchild89 👻

ChristineL
0

Jag tycker absolut du ska köra på båda när du ändå är i farten ;) Skulle du ångra dig och tycka att det känns bättre med bara en så är det ju bara att ta bort den ena. Prisfrågan vet jag inte, men tar du b+åda på en gång så kanske det blir 800-900:- om en kostar 500:-, lite rabbat brukar man väl få..?

Moonchild89
0

Okej! Jo det tycker jag med egentligen så får man det överstökat. För snakebites är jag helt inne på i alla fall, då skulle det kännas onödigt att bara ta en Off Center bara för att man är rädd för att den andra kommer göra ont. Man blir ju nöjd efteråt och det är det viktigaste! :) Jo precis, det är ju bara att ta bort den ena om man tycker att det känns bättre.

Ahaaa, inte mer? Trodde att det skulle kosta minst 1000kr i alla fall eftersom en kostar 500kr. Men det borde ju bli lite rabatt om man gör snakebites. Eftersom dom piercingarna "hör ihop" eller hur man nu ska uttrycka det.

/Moonchild89 👻

Pimu
0

tycker oxå du ska göra båda på en gång .. måste du lägga in bild, sen när de är gjort .. om jag inte hinner före .. thi hi Tungan ute

Liss
0

Är du osäker är det bara att göra en off center först, är ju inte direkt svårt att göra en till off center senare om du nu vill ha snakebite då. Men jag kan tänka mig att de blir lite billigare om man gör båda sammtidigt.
Du kan ju alltid fråga piercaren vad han/hon tar för en off center och två, alltså snakebite. För att se om du tjänar på att göra båda sammtidigt också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

TheUnknown
0

Det finns en piercare här i Norrköping och han tar 400 kr för en off center. Borde bli 800 eller kanske billigare med två? :)

Moonchild89
0

Okei! Tack för era tips. Jag kör nog på snakebites i alla fall så är det gjort ^^ Kommer nog bli skitschnyggt hehe.

#3 Haha, apsolut tihi, ska du också göra ormbett?

#5 Ojdå, det var inte farligt men tyvärr bor jag för långt bort. Bor i Strängnäs. Vet inte riktigt vart jag ska pierca mig än men det lutat åt down town i södertälje.

Förresten, nån som har varit där nån gång??

/Moonchild89 👻

JMax
0

Snakebites är riktigt snyggt så kör på det på en gång!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Aviendha
0

Snakebites tycker jag är superläckert! Men.. Du låter tveksam så då skulle jag bara göra en. Vill du är det ju enkelt att knata dit igen =)

Moonchild89
0

Okej ^^ men jag ska nog köra på det med en gång. Är inte tveksam över resultatet för jag vet att det kommer bli jättesnyggt. Är bara orolig över att det kommer att göra ont när man gör båda vid samma tillfälle som sagt. Men som man säger; vill man va fin får man lida pin ;) så är det ju!

/Moonchild89 👻