Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2392 ggr
ChristineL
0

Hejdå navel

Japp, igår tog jag ur min navelpiercing, den hade börjat stötas ur. Tyvärr. Jag gjorde den i augusti förra året så jag har inte ens haft den länge heller. Min kropp verkar inte gilla att jag tar hål i den, den föredrar bläck ;)

grejs
0

Mm det är trist. Jag har också vart tvungen att ta ut min navelpiercing för nåt år sen, för att den migrerade. Har funderat på att få den ompiercad, men har inte fått tummen ur, är lite rädd att samma sak ska hända igen. :P

murderdolls
0

tråkigt när man måste ta ur sina piercingar :( jag tog ut min labret, delvis för att den skavde lite mot tänderna och delvis för att jag vill göra snakebites och att det blir för trångt med tre piercingar i underläppen när man har en sån liten mun som jag har :)

TheUnknown
0

Jag fick också ta ur min navelpiercing när den stöttes ut och så gjorde jag en ny och den har självtöjt sig nu till ca. 4 mm, (aldrig haft i mer än 1,6mm…..) och så har den stöttits ut … men vill inte gärna ta ur den. MEn mitt dumma hål vill inte läka ner till 1,6..

ChristineL
0

Känns så tåkigt efter så kort tid bara, men kommer inte pierca naveln igen eftersom den antagligen också kommer stötas bort igen :/

TheUnknown
0

#4 Jo förmodligen.. jag kommer göra om min om jag tar ut den och kan få det där förbaskade hålet att läka igen:P

Liss
0

Äsch, tråkigt Christine. Du hade den ju inte alls länge som sagt. Men men, finns roligare saker att göra Flört 

Men tråkigt när de blir så..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
0

Ja, jag ser det som ett tecken att bläck är mitt kall och inte nålar ;) Tragusen sitter bra däremot men den har ju strulat lite på vägen.

JMax
0

Tråkigt…Jag fick med ta ur min men det är längesen nu men min kropp gillade den inte heller…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Liss
0

#7 Hehe ja precis ;) Nej, men broskpiercingar brukar vilja krångla en hel del ett tag. men tillslut brukar dem sätta sig stadigt:) Men du skulle väl vila lite med tatueringar nu också?:P

ChristineL
0

#9 - Ja, jag skulle vila i år ;) Göra min plikt som blodgivare tänkte jag. Och sen så har jag inte råd med nånting än på ett tag heller, men planer har jag alltid :)

Liss
0

#10 haha jaa klart man har planerna :) Vad vore livet utan dem ;)

Aviendha
0

Tråkigt! Ibland håller inte kroppen med en om vad som ska vara helt enkelt ;) Men dina bläckplaner blir nog fantastiska! =)