Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: allmänt
Läst 10202 ggr
Vampire
0

Går det bra att göra?(vampyrtänder)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag heter Una och jag undrar om någon vet om det går att vässa två av mina tänder så det ser lite vampyraktigt ut?För min dröm är typ att vara en vampyr eller något liknande.SkrattandeDet jag undrade var om det går att slipa dom vassa utan att det kanske slipas slätt igen??Obestämd

Snälla svara på min fråga och gör det fort!!

Mvh Una Hagerberg

Vampire
0

Jag ska snart åka iväg om typ 2 dagar så det är därför som jag måste få svaren snabbt!!Flört

soetisen
0

Du kan nog göra det hos en privattandläkare. Det kanske funkar hos en vanlig, men det är ju bara att ringa och fråga :)

- Medarbetare på studier.ifokus

[Mova]
0

Det lättaste är nog om du först fyller ut tänderna och sen slipar själva "påfyllnaden" så kanske en duktig tandläkare kan ta av dom när du tröttnat.. ? :) Men du kan säkerligen ringa en privat tandläkarklinik och få en gratis konsulation. :)

Liss
0

Jag vet med all sanolikhet att de går. Men tyvärr har jag ingen anning om vart man kan göra de i Sverige.

Hoppas någon annan kanske kan svara på det. Och svaren finns kvar även när du kommer tillbaka :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

peaches
0

går säkert, men finns ju även sådana som inte är permanenta

murderdolls
1

Det finns en slags "tandprotes" liknande variant som limmas fast på tänderna på samma sätt som man sätter fast tandställning och tandsmycken.

Personligen skulle jag absolut inte ge mig på att slipa sönder mina tänder, emaljen behövs för att skydda dina tänder och även om det är "snyggt/häftigt/eller vad det nu kan vara" så kan det tyvärr bli så att dina tänder skadas så pass mycket av slipningen (och av att din tandemalj skadas/försvinner) att du kommer att förlora dessa tänder i framtiden. Vilket är mindre snyggt/häftigt i slutändan.

dima
0

Det finns ett ställe i västerås tror jag som gör kronor som limmas på!!! skitcoolt!!!

KastKatt
0

Min far har lagt på silver på tänderna så det blir "silver vampyrtänder"

Han trivs med dem och haft dem länge. Det är ju ett alternativ

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!