Bubbel tatuering
Nu är det så att jag har kommit på den konstiga idén att jag vill ha en taturing med en såpbubbla. 
Grejen är att jag tror att det kan bli ganska svårt att få den rätta lystern i bubblan. Men jag vill ju självklart att den ska vara perfekt.
Så jag undrar om det är någon som kan ge tips på bra tatuerare, som skulle kunna göra den bra?
Jag bor nära, Sthlm, Uppsala, västerås och närliggande.
Alltså jag åker från Västra Götaland till Åkersberga för att
tatuera mig
de är väldig duktig -- Studio
Men jag tror att det kan vara mer en glaskula än en
såpbubbla för att det är jättesvårt att tatuera så en glans.
Okej, tack, ska genast kika in där! :D
Jomen det funkar det med, bara det inte ser ut som en rund cirkel är jag nöjd:P

och om du är där, så hälsa Yngve av mig 
#3 haha, det ska jag göra 
Wow, himla cool idé! Hoppas du visar bilder sedan om det blir av!

du kan ju höra me dde inne på blue bird i västerås om de klarar av det. Johanna som är där har vunnit många priser och killen som är där är minst lika bra vad jag har sett. men jag är inte säker på om det är deras stil. men fråga skadar ju inte :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#5 tack! Jomen det ska jag absolut göra! 
#6 Oh, tack för tipset! Ska ta och ringa dom och fråga om dom klarar av de! Har också hört att dom är duktiga! 

ja cool idee men hur kommer det bli om det skulle bli fel? skulle det se ut som en puttekula?risken är stor att du får göra tecknade bubbler om tatueran inte vågar eller klarar av det

bosse på magic lines i v-ås.
teds tattoo i upplands väsby
.. håller me de 2 som föreslår
Johanna på Blue Bird o
Bosse på Magic Lines, men kan oxå rekomendera
Jouni på Västerås tatuering
nån av dom borde juh kunna hjälpa till
#8 jo asså, de är det jag är rädd för. Jag vill inte att det ska bli fel men jag vill definitivt inte ha en tecknad bubbla heller så.. aja vi får se hur det löser sig:)
# 9 och 10 Tack! på Magic Lines brukar jag pierca mig, så jag ska snacka med dom nästa gång jag ska dit! :D