Äntligen beställt tid, *piercing*
Nu äntligen har jag beställt en tid för att pierca min ena näsvinge, Den 21/4 klockan 13,30 i Arbrå hos Arbrå Tattoo & Piercing är det dax.
Men jag tror nog det är lite dyr där, hon tar 500 spänn för att pierca näsvingen, Fast hellre det än att betala 295:- för att göra det med pistol nere på stan här i Bollnäs. Det kan ju var bra att det kostar lite i Arbrå för då kan man inte ränna där stup i kvarten för att göra nya piercingar,hihi!!
Men spännande är det!!!
Så roligt!! 
Kul, jag är nog inte enda som kommer vilja se en bild sen ;)
Vad spännande! Jag tycker inte att det var så farligt dyrt. De flesta av mina har kostat 450-600kr så.
Paulina

Bild kommer sedan när det är gjort, men det är några veckor kvar dit.
Då är inte 500:- så himla dyrt ändå, vad bra….:)
Spännande är det!!!
Dem allra flesta kostar runt 500-600:- hos en ordentlig piercare. Och hellre kvalité än ett billigt pris kan jag ju tycka:)
Blir kul att se bild sen.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Vad roligt :) Det är så fint med en piercing i näsvingen. Min piercare är ordentlig och hon tar 300kr för näsvingen :)

Så skoj! :)
Just för att vara i näsvingen vill jag tycka att det är lite i dyraste laget. Själv gav jag 250kr för min på Tribe här i Göteborg, på Barbarella tar de nog 300kr.
Men jag instämmer, det viktigaste är att resultatet blir bra :)

Det som jag blev lite fundersam med priset det är när jag har kollat på nätet hos andra piercare så har dom tagit från 250:- och uppåt men aldrig över 500:-,
Men det viktigaste är ju att piercaren kan sitt jobb.
betalade 400 för min piercing i näsvingen o det blev jättebra:)
Jo, min septum kosta 600:- och off center labret 500:-.. och de är ju en lite mer avancerad piercing än näsvingen kanske. Så jag skulle väl tycka att 350-400:- hade vart ett okej pris.
Men som jag sa, hellre kvalité än billigt pris med en pistol eller liknande.

Åh, vad kul! Ser fram emot bild :D
Jag betalade 400 för min hos en piercare jag trodde var bra. Skulle inte gjort det hos henne idag, om jag säger så.
Men min piercare jag har nu är väldigt duktig och ordentlig, och han tar 300 för näsvingen. Så det är nog väldigt olika :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jag tror det blir bra hos hon i Arbrå, piercaren verkar vara lätt att ha & göra med och det är ju minst lika viktigt.
Min son har ju piercat sig där, fast han fick infektion i sin ena piercing(i läppen) så den fick han ta ur till slut men det tror jag beror på att han inte skötte den helt okey., för den andra piercingen(ögonbrynet) som han har läkte som den skulle så den har han kvar.

Nu är det inte lång tid kvar, nu idag 13,30 ska jag göra piercingen, så himla spännande,,:)

Nu så är det gjort, nu har jag min percing i näsvingen. Min dotter piercade sin tunga på samma gång. Så nu är både hon och jag nypiercade & fina, ;), :)

#14 Bild? :D
- Medarbetare på studier.ifokus
Ja, en bild vill vi ju ha :)

Det kommer,,

Du passade bra i den. Grattis =)
Paulina
Va kul :) blev ju fint det!
Very nice!
/Christine

Jag tycker också du passade i den! :)
- Medarbetare på studier.ifokus
Passa sig fint där :)

Ja visst blev det fint, jag känner mig väldigt mallig nu när jag äntligen fick det gjort,,, Nu är det bara nästa piercing kvar & nästa & nästa,,,;)

Jättefint! :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#25 Haha, jaa precis ;) Bara att tuta och köra