Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1581 ggr
Markegard
0

Om och men..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Nu tror jag ändå att jag har bestämt mig. har velat fram och tillbaka i vilka piercingar jag vill göra i ansiktet.

Jag vill ju ha något man orkar leva med länge också .. Jag var jätte inne på att skaffa cheeks först, sen septum, sen och sen och sen.. haha. ..

men nu tror jag det blir en labret och sedan en meduza, heter så va? .. Såg någon som hade så, det är ju sååå fiiint ! Oskyldig

Tänkte bara på om man ska ta båda samtidigt eller om man ska låta det gå lite tid emellan?

photoshopade en bild på hur jag skulle se ut i de, inte jätte bra gjort, men vad tycker ni? (en polare gjorde det rättare sagt, därför retuschen på huden han tycker jag är ful, haha)

Lovizaa
0

Jag tycker det passade bra! :)

Aviendha
0

Tycker det är en läcker kombo! =) Båda går ju, men det är ju lättare för kroppen att läka en i taget.

ChristineL
0

Jag tror du skulle passa jättebra i dom! Och bilden tycker jag i övrigt är jättesnygg!

Telefonkontakt
0

Tror att det skulle bli jättefint!

Jag har kärat ner mig på labrett+ medusa ihop… men jag kommer inte att skaffa det själv.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

LinnB
0

Tror även jag att du skulle passa bra i det!

Funderar själv på att göra en labret till min medusa… men jag vet inte än. Det är en ruskigt snygg kombo! :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Markegard
0

Tack alla ! .. Tror jag gör en i taget, börjar med medusan ! kan inte vänta mer snart, när kommer lönen egentligen?! .. hihi !

mandariiin
0

jag har både labrett och meduza, men skulle aldrig ta dom samtidigt, då överläppen svullnar upp ganska rejält när den är nypiercad.

Liss
0

De ser ut att bli riktigt snyggt på dig. Och de är en snygg kombo som sagts.
De läker fortare och bättre om du tar en i taget, eftersom kroppen får mer att göra när du kör båda två sammtidigt. Men du kan göra båda om du skulle vilja det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

cillisw
0

Skitsnyggt! Glad Go for it!

milky
0

ballt!

murderdolls
0

piercingarna blir nog asbra. extremt överretushad hud dock :S du är säkerligen 100 ggr snyggare irl :D

dock skulle jag tipsa om att börja med att bara ta en utav piercingarna och sedan gå tillbaka efter att den har läkt och göra nästa, iaf om du inte har gjort piercingar förut, träligt att ha två ömma piercingar i både över och underläpp samtidigt om man inte har skött om piercingar förr.

Markegard
0

#11 joo vet , skrev i parantesen där uppe om retuschen.

har ju haft mycket /har en del piercingar så det oroar jag mig inte för. gör ändå nog en i taget, eftersom kroppen läker ett i taget, enkelt skrivet !