Kostnadsförslag på Tatueringar

Jag har ingen aning.. Oftast är det ju pris efter tid…
Gå och prata med tatueraren som du vill göra den hos istället =)
lite ot men, den tomten e så himla söt.. hade sånt papper till julklapparna iår ;)

ja här så tar dom 800 för hur liten än tatueringen är sedan brukar det kosta 1000/h här
Många tar timpris och de brukar ligga runt 1000:-/h. Andra gör styckpris eller efter hur mycket material de går åt och också hur mycket detaljer spelar in. Så att veta vad en viss tatuerare tar för de där är rätt svårt.
Sen har dem flesta tatuerare också minimumpris, vissa på 500:- och andra på mer eller mindre.
Men jag skulle kanske gissa på att tomten i den storleken skulle gå på en 1000:- lapp. Kanske mindre.
Läs gärna artiklen "att tatuera sig" också, ifall intresse finns:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tack så jättemycke för svaren, Tomte SKA jag göra , men ja e livrädd =P Men ni peppar mig så bra genom att visa bilder ock så , så snart smäller de =P
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

ja det var biligare när jag gjorde min första tatuering kosta 800 totalt å täcker nästan hela min över arm
#7 Hehe, ja min första kosta också 800:- och är en rätt stor på ryggen. Men de var hos en mindre seriös också :)
Mina fjärilar kosta 1500:- och är väl 3-4cm stora.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
varför inte fråga tatueraren du ska tatuera dig hos så får du ett svar som stämmer