Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 5270 ggr
Matiilda
0

Nygjord kind piercing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skaffade en kindpiercing idag. Ska göra en till , vi hittade ingen till 20 labret som var steril, så gjorde bara en .

Satan i gatan vad obehagligt det var:P

Nu tänkte jag så här, ni som har sånna här piercingar kanske kan berätta för mig hur ni gjorde för att det skulle läka på bästa möjliga sätt, och hur lång tid tog det för er att läka.

Alltid kul med lite extra hjälp så här med nya piercingar

Mvh Matiilda

ChristineL
0

Jättesnyggt! Du passar jättebra i alla dina piercingar! :)

Liss
0

Snyggt :)

Bästa möjliga medel, enligt min mening, är koksaltlösning. Bara sätta på i några minuter per dag. Och sen tvätta bort saltrester noga. Sen låter man den bara vara och inte pillar alls med skita fingrar.
Men det vet du säkerligen :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Markegard
0

Såå snyggt ! Lycka till ..

Matiilda
0

tack så mycket allihop.

snart blir det en till :)

Aviendha
0

Grattis, vad roligt! Blir nog ännu snyggare när nästa är på plats ;) Det är en så läcker piercing!

Tavar
0

Tycker sånna är skitsnygga :P vill skaffa två st i ena kinden men min pojkvän vill inte det -_-''

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Matiilda
0

äh skit i det. det han lär sig nog tycka om det :P hehe

Tavar
0

#6 Funderar på det :P Frågan är om jag vågar köra in nålarna där utan honom XD vart röd i hela ansiktet, öronen o bröstet när jag skaffade min offcenter av nervositet (är "ganska" nålrädd Oskyldig)

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

linhof
0

sååå fint! jag tycker såna är jättesnygga… o om jag nån gång lyckas gå upp till 70 kg ska jag göra såna med Glad

Markegard
0

#9 , varför just 70 kg? hänger inte riktigt med ..?

Aviendha
0

#10 Det är väl inte så ovanligt att ha olika viktmål som man vill uppnå?

Markegard
0

#11, nej absolut inte. Men undrade bara lite vad hennes vikt spelade för roll i och med piercingen? . No means..

linhof
0

#10 hehe…jag tog inte illa upp…

så här är det. jag är 190 lång…och väger just nu 64 kg… med andra ord… supersmal! och i o med att jag är så smal… så i stället för smilgropar har jag just nu streck/rynkor och det är ju inte snyggt Obestämd

Så om jag väger 70 kg så är smilgroparna tbx och jag slipper känna mej såååå gammal Flört plus att resultatet skulle nog bli snyggare

Markegard
0

#13 aah ! Då får vi hoppas du får lite fett i ansiktet då ! Lycka till , så får du lägga upp bilder sen ;) Trevlig fredagkväll !

spiritedaway
0

Snyggt :) jag tycker inte det är jättemånga som passar i kindpiercing, men du passade i det ^^

linhof
0

#14 tack det samma Glad o kindfett längtar jag till Flört

#15 håller med