Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: frågor-och-svar
Läst 3082 ggr
Anett Lindbom
0

Coal Creek..Piercing & Kroppsmycken

Är det ngn här som har handlat ifrån Coal Creek? Fungerade köpet som det ska, så att det inte var ngt strul eller ngt sådant.

http://coalcreek.se/

Dom har bra priser på smyckena tycker jag så jag funderar ev på att handla lite där.

Aviendha
0

Aldrig hört talas om =)

Liss
0

Har aldrig sett den sidan förr faktiskt :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Kamillah]
0

Kikade in där nu, är väldigt sugen på att köra därifrån men det verkar ju nästan för billigt att vara sant xD Googlade lite och hittar inga omdömen om dem alls så den är antagligen nyöppnad eftersom ingen ens vet vad det är. Ska beställa därifrån nästa vecka tror jag!

[jenkass]
0

ett tips är att alltid kika på allabolag.se. där får man alla uppgifter som finns om företag, omsättning, konkurs etc.

http://allabolag.se/790121MSJF

och coalcreek innehar ju enligt denna sida F-skattesedel så nog verkar det seriöst alltid.

murderdolls
0

Oj jäkligt billigt måste jag säga :O blir nog att beställa lite när lönen kommer om sambon går med på det ;)

Anett Lindbom
0

Ja jag lära ju testa att handla därifrån,,;)

Lovizaa
0

Fina smycken. :) Men vad är kirurgiskt stål?

Lovizaa
0

hittat nu ;)

Anett Lindbom
0

Jag har beställt därifrån nu, det blev bara några enkla stavar & ringar.,

Aviendha
0

Du får gärna lägga en recention när grejerna kommit om du har lust =)

Anett Lindbom
0

Jo jag tänkte att jag skulle göra det. Jag beställde bara lite billigare saker nu mest för att se hur det här företaget "sköter sig"..:)

soetisen
0

Det var verkligen billigt där! Jag jämförde spiraler med barbarella och där kostar en 170 och på coal creak 25 kr. Hur kan det vara så stora skillnader :O

Men ja, det blir kul och se din recention, så man vet om man vågar handla därifrån :)

- Medarbetare på studier.ifokus

Aviendha
0

#12 Nu gissar jag hejvildt ;) men det kan ju vara skillnader i pris från grossisterna de har, kanske köper de i #0 väldigt lös stora partier? Kanske kvalité? Kanske omkostnad för själva verksamheten? Vinstmarginal?

soetisen
0

#13 Jo, det kan ju vara nått sånt :) Hoppas det inte är kvaliteten som är sämre bara.

[Katteeen]
0

Vågar man göra en förskottsbetalning tro? Obestämd
De verkar inte ha postförskott som ett alternativ :(

Hade tänkt beställa lite enkla grejor, och lillbrorsan lade till två töjningssmycken också, sen har jag en annan brorsa som skulle behöva ett nytt smycke till sitt ögonbryn (han har aldrig bytt från läksmycket och han tog för mer än ett år sen).
Så det skulle ju vara bra om man fick hem grejerna med ^^

Anett Lindbom
0

Jag gjorde min beställning i fredags, förskottsbetalningen(mina pengar kom då) gjordes igår, och sedan på eftermiddagen i går fick jag ett mail ifrån Coal Creek om att min beställning är levererad, så förhoppningsvis kommer sakerna idag, eller senast i morgon..Så jag tycker att så här långt verkar Coal Creek helt okey.

Anett Lindbom
0

Piercingsmyckena kom idag, så jag är nöjd med Coal Creek..

Liss
0

#17 Hur är kvalite etc då? Du får gärna skriva om de i tråden "piercingsmycken-webshop" som är nålad längst upp :)

Anett Lindbom
0

Ja så långt som jag kan se så är dom helt okey, nu har ju inte jag ngn större erfarenhet av piercingsmycken,,:)

LinnB
0

Hur är det med frakten?

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Anett Lindbom
0

Den räknas på vikten av det som köps, om jag inte tar helt fel..

LinnB
0

Ah, ska läsa och se vad jag hittar :) tack!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

[jenkass]
0

shit det var snabba puckar ;)

[Katteeen]
0

Det lät ju bra! :) Kul när det funkar som det ska..

[Mova]
0

Jag har handlat därifrån massor, Jenny & Thomas heter de som har öppnat det, innan sålde de på tradera! De är verkligen super, samt billigt ;)

Anett Lindbom
0

Ja jag blev jättenöjd för de fina smyckena & för den supersnabba servicen..

Liss
0

Jag tycker dock att utbudet är himla litet. Så jag har inte hittat något av intresse än :)

Men de är bra att de funkar fint.

Anett Lindbom
0

Ja det kan jag hålla med om, jag som precis har piercat näsan hittade inget sådant på Coal Creek, men det kanske kommer..:)

[Kamillah]
0

Nu har jag också beställt från coal creek så får vi hoppas att det går bra (:

mandariiin
0

en stor anledning till varför barbarella har dyrare priser är för att dom är mer kända. så dom lever lite på sitt namn…. på samma sätt som en adidas tröja kostar mycket mer än en tröja utan märke.

soetisen
0

#30 Lite som märkessmycken? :P

mandariiin
0

precis. men sen är det absolut inget fel på barbarellas produkter, dom är väldigt bra. men dom tar dyrare priser pga att dom kan, för folk köper från ändå. iaf dom som inte vet om att det finsn billigare ställen.