Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettläkning-och-eftervård
Läst 3690 ggr
cookie89
0

Industrial

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många säger olika i den här frågan.

Jag fick 2 ringar de 3första veckorna under läkning (inne på v2 nu) & ska byta till stav den 3:e veckan. Vissa får stav direkt & andra säger att man inte ska göra båda hålen samtidigt, någon som vet något om detta?

o vad tvättar ni med? Det är alltid roligt att veta ^^

HolyFuck
0

fördelen med att fixa stav med en gång borde ju vara att det är lättare att passa in hålen? annars känns det som att det är lättare att hålla rent med ringar, eftersom staven inte riktigt går att flytta på.

cookie89
0

#1 - Jo, ringarna är med all säkerhet mkt lättare att hålla rent med. Ska bli spännande att se hur det går med staven nästa vecka dock.

Liss
0

Som sagt, med en stav direkt så passas den verkligen in. Med två ringar så läker dem en för sig och de kanske blir trixigt att få i en stav i båda sen. Men de ska funka:)

Och att ha två ringar är mycket bättre med läkningen. Jag själv håller mig till koksaltlösning nu för tiden. De är det allra bästa.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mandariiin
0

anledningen till varför båda hålen inte alltid görs samtidgt är för att underlätta läkningen, så kroppen inte har två oläkta piercings att fixa på samma ställe. blir lätt infektion då, och det slutar med att ingen av dem läker. men oftast så funkar det att göra båda samtidigt ;)

cookie89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Läkt & fin :)

Pimu
0

titta va snyggt !!

Robbawn
0

Väldigt fint:) Får göra min industrial när jag flyttar hemifrån -_-

Mischa
0

Fortsätt håll koll på den, dom gillar att börja bråka titta som tätt.

≧◔◡◔≦

cookie89
0

Tack ni :)

#8 - jag har märkt det xD

men jag tvättar den när det verkar behövas & det verkade vara en bra idé ^^ No problems ^^

spiritedaway
0

snyggt :)

cookie89
0

#10 tack :)

Aviendha
0

Verkligen snyggt. Inte ett dugg avis OskyldigFlört

cookie89
0

:)