Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1505 ggr
stalgren
0

18 Maj!! så långt ditt!!

hej,jag kommer att göra färdigt min sleave nu(hoppas jag) kommer att göra massa moln fåglar en sol…å en stjärna med en bandiroller med texten

-U are the Sun U are the Only One…My heart is blue My heart is blue for U

texten binder allt jag har gjort solen kommer att vara symbol för min fru så texten passa rätt bra men….

det värsta är osäcker på texten å bandirollern på stjärnan

någon med bra ideer?

Liss
0

Va kul att den äntligen blir klar :) Ska bli kul att se resultatet..

Men är rexten speciell för dig och er, så är de väl den rätta texten? och stjärnan? Jag vet inte, de blir lite svårt att tipsa om något man inte sett .. alltså vad du menar med det :) Eller så är det jag som är trög ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

stalgren
0

nej från början var texten det första som inspirera mig att göra ärmen så tänckte bara slänga med det i tatueringen men att lägga det på en stjärna….jag har solen och hjärtat redan planerat i eller gjort i tatuéringen..så jag ville bara höra någon ide

[jenkass]
0

är ju bara en månad kvar, kommer gå fort Flört

stalgren
0

ja man hoppas det :)

ju närmre jag blir att ha den färdig tatueringen ju mer ändrar jag eftersom den ska stäma med min arm med …jobbigt och kul :)

stalgren
0

ja texten är en låt txt och att tolka den göra alla olika men jag ser det så här

u are the sun :att du är den som gör en lycklig,kär osv.

u are the one: att hon är den stora kärleken

i min tatuering kommer jag ha rising sun som står för allt jag älskar

my heart is blue :har flera betydelser men avund av olika saker

my heart is blue for u:betyder att jag älsakar min sol mer än jag älskar mitt egna liv

:)

frågan var mer om man har gjort en tatuering med alla dessa symboler skulle det var konstigt att ha en titel på tatueringen som då skulle vara dom fraserna??

milky
0

Jag tycker det låter as-bra. Låter inte konstigt alls.

Text är svårt, men du har ju en personlig relation till denna text och det låter superbra!

Lycka till :)