En conch rikare
Jaha, idag gjorde jag conchen som jag planerat. Så ett steg närmare slutresultat :)
Öronpiercing i brosket är tusan värre än både läpp och septum. Dem piercingar som gjorts tidigare är ändå över på några sekunder medans dem i brosket i örat har dunkat av smärta hela dagen.
Jaja, de blir att sova på vänster sida. Och snyggt blev det :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Snyggt!
men jag blir lite fundersam på då du har svart stav ovh kula? man brukar väl alltid få "silverfärgat" titan ellr 316L-stål?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
najjs!
:)
Åh, tjusigt bejb! 
/Christine
#1 Yes, så är det nog på dem flesta ställen. :) Och de är nog därför mitt öra dunkar en del också, eftersom jag bytte till den svarta/längre staven när jag kom hem direkt. :)
Tack tack :D

#4 aha, okej. fantasin for nästan iväg att du hade gjort dne själv eller något sånt. haha :P
#5 Nej nej :) Tyckte bara den jag fick satt så hårt, alltså var trång. Så bytte fort som tusan och körde massa koksaltlösning! :D

#6 varför gick du inte tillbaka till piercaren då? Är ju mindre bakterier och så där, och ett nytt och sterilt smycke.
#7 För att jag precis kommit hem och inte orka. Och så har jag nya rena smycken så de funka fint fint i alla fall.

på alal piercing studios jag varit på så har man möjlighet att välja titan/kirirgiskt stål eller svart titan. men väljer man svart så kostar det lite extra.
fiiint
#9 De låter ju bra:) Där jag pierca mig tror jag bara man kan få i kirurgiskt stål faktist. Vore trevligt om man kunde välja svart titan ist eftersom jag gillar de bättre.
#10 Taack :)

Det är så snyggt med conch :D
- Medarbetare på studier.ifokus
#12 Ja visst är det:)

Snyggt, och himla snyggt med svart smycke..:)
#14 Ja tack, de tycker jag med :) Ännu en anledning till att jag bytte.

#15 fast man ska ju inte byta förens det är läkt ;P
#16 Nej, men nu sa jag ju varför jag bytte, längre upp i tråden, också.
Och förövrigt så mår mitt öra super bra. De känns inget mera, förutom när jag kommer imot då förståss.
Åh, vad läckert! Avundsjukan väller, sjukt sugen på en töjd conch men smärtan.. 
Paulina
SNYGGO :)
#18 Hehe Ja gud, nu rör jag inte den där mera
Har funderat på att göra en yttre conch i 3 mm eller så, men nej tack ;) Nu ska jag ha min rook i brosket me, sen får de vara bra
tss..
(säger jag nu i alla fall)
#19 Tack :D
Ja, mitt öra mår prima ballerina i alla fall. Nu kan jag till och med sova på det
Och de ömmar inget mera. De är skönt att ha bra läkkött, men ännu kan den krångla så ska inte säga för mycket :)
LOVELY :)
Du har en underbar tid framfør dig! Brosk ær så kul att læka hehe..
Min lilla conch (den på 4 mm som nu bara ær 3,2 pga av utbytt smycke) ær fortfarande långt ifrån lækt och jag børjar bli riktigt less.. Var 6 månader sedan jag tog den nu och den vætskar som tusan och det blev en kraftig out-blow.. men, men skam den som ger sig!!
Hoppas din læker sig bættre- fint!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#23 åå usch vad jobbigt.. =( hoppas det blir bättre med tiden!
min conch läkte oxå väldigt snabbt, men den var ju oxå den ondaste att göra :P nu har jag bara ett vanligt örhänge i med en diamant då jag tycker det är diskret och finast.
Vad kostade din lisette? (om det skiljer sig mkt på pris studios emellan)
Ja en conch på 4 mm är rätt förståligt att de tar sin lilla tid och läka, när en vanlig 1.6 mm tar sin tid så :)
Men mina piercings brukar läka fort och bra, så hoppas att den håller sig sisåhär som den är nu.
Har ont i huvudet när jag vaknar, för då har jag väl legat på alla möjliga konstiga vis på de örat. Så de blir lite mycket för den. Rör mig så förbennat när jag sover :P
Jennie; Den kosta 400:- att göra, så var ju en liten slant det.

#27 najs
i like, pretty in pink :)
silikontunnlar äger :) sköna som tusan!
Så tjusigt så gumman!
/Christine
Läckert!
Paulina
Grymt snyggt!
/Moonchild89 👻
Tack tack :)
Ja rosa är riktigt snyggt. :) Dem syns, om inte annat :)
Skulle ju passa ditt hår Telefonkontakt ;)
Christine sweetheart, har du lust att skicka bilderna över mail eller så. You know what Im taking about ;)

#34 möjligt, men silicontunnlar är inget som jag vill ha. Och inte i rosa, blir nog lite för mycket rosa då 
#36 Jo, jag tänkte lägga till kommentaren att de kanske blir lite mycket då i stället. Men ja, de sa du ju själv så ;)