Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 4723 ggr
NathaliiieA
0

omöjliga ställen

Hej, ffunderar på att tatuera insidan av underläppen! )om  det går) men vet inte vad jag ska tatuera in.. (kom gärna med förslag) OCH då undrar jag om det går att tatuera tungan xD ???

[ANNiZO]
0

Det går, men färgen bleknar. Det är typ som att betala 500 spänn för en sån låtsastatuering man får i barntuggummipaket. Den håller lite längre än dem, men det är en ganska bra förklaring.

Och så gör det antagligen jävligt ont >.<

Tungan har jag aldrig sett tatuerad, antingen går det inte eller så är det extremt ovanligt. Eller så har jag bara missat de bilderna ;P
Det är nog jävligt smärtsamt det med.

Aviendha
0

Jag har sett bilder på både tatuerad tunga och underläpp, men jag misstänker att resultatet inte sitter så länge och att det kanske kan vara svårt att få tag på en som är villig att utföra det. (bara en gissning)

Förslag på motiv.. Ja, eftersom ytan är så begränsad så är något enkelt lättast. Ex stjärnor eller så. Men hur det är med infektionsrisk iom att det är slemhinnor och tunga vi pratar om vetjag inte på rak arm.

[Mova]
0

Jag vet en tattuerare som gaddar insidan av läppen iaf i Lysekil. Men jag vet inget i hur det håller och så.

Betiz
0

det håller inte särskilt bra, tyvärr. jag tatuerade på insidan av läppen. Min tatuerare tyckte det var onödigt. men ville prova. vem vet, det kanske skulle ha hållit bättre för mig :P

SMMM
0

Insidan av läppen e inga konstigheter att tattuera. Men hitta en tatuerare som gjort det innan och fått det att fästa. För det går. Har flera vänner som har som sitter utmärkt (inte min dock…)

Att tatuerare skulle neka göra det låter konstigt….

Och tungar går att tatuera .. Tror det e eskimåer som gjort det tidigare som en "stamgrej" (om jag inte minns helt fel på folkslag). Men den tror jag inte skulle hålla så bra fast man vet aldrig.

http://www.bmeink.com/tongue001.html

Betiz
0

fler tatueringar nekar ju olika grejer, som visa tycker inte om att tatuera händer, andra ansikten. men det är ju bra att gör det egentligen om det är så att de inte känner sig bekväma i det :P

stalgren
0

jag har prövat utan färg det var inte så farligt det är som att ha blåsa i munen……men det tog lång tid att läcka tyckte jag

så jag har en tatuerad inne läpp utan färg där det står kiss me i…fniss :)

[jenkass]
0

klart att det går. men det är inte ovanligt att man får fylla i både en & två gånger till

NathaliiieA
0

ok, tack för svar :D !!!