Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1810 ggr
johan-tobias
0

Känns som de snart är dags!

Tatuering på armbågen så sugen får bli snart tycker jag:) någon som vet bra ställe i skåne?

Aviendha
0

Kollar du bland våra länkar finner du nog lite du kan börja kika på. Själv har jag ingen koll på skåne ;)

johan-tobias
0

ki skall ta o kika runt lite när jag kommer hem sennare idag då jag har mera tid! någon annan med bra tips?

fellfrosch
0

Evil Twins i Helsingborg :3

Gluskap
0

Beror på var i skåne, jag och min sambo gillar

Stina på EyescreamTatto i Ystad
Tacua på Infierno Tattoo i Malmö

johan-tobias
0

malmö funkar för mig hehe vad ligger de på i pris där då?

Gluskap
0

Tacua kör för 1000:-/timme och har vid St knuts torg.
Han har även en annan som tattuerar i hans studio, han har hand om drop in och ska också vara mycket duktig.

ZaraC
0

Hjälp! 1000:-/timmen :-O Det lät jättedyrt ju, men det kanske är så i malmö??

Liss
0

De är många tatuerare som tar 1000:-/h och är rätt vanligt. Men vissa tar timpris och andra efter material som går åt eller storlek på tatuering och detaljer. Men jo, 1000:-/h är nog rätt standard.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ZaraC
0

jag vet fler som tar timpris men inte så mycket, kanske mellan 5-700:- Så det var därför jag blev lite chockad, min senaste tog 6 timmar och kostade ca 3000:- :)

Liss
0

#9 Oj, ja de var ju rätt billigt. Fast sen brukar jag säga, hellre dyrt och hos en bra tatuerare än billigt och de blir skräp. Nu säger jag inte att din vart de :)

ZaraC
0

Haha, och jag tyckte nästan det var i dyraste laget ;) Det kanske är jag som är en snålis ;)

Ja, jag håller absolut med, hellre dyrt än skräp, men det är väl visserligen så att när jag började tatuera mig för 10 år sen så satte alla *iallafall här uppe* pris på storlek osv, inte timpris, så man blir ju lite chockad när det är så dyrt timpris nu.

Det finns säkert tatuerare här uppe som tar en tusenlapp i timmen också, iaf de i större städer, men jag har inte hittat nån här än ;)

Har du sett den jag gjorde nu? Den finns med på bild i tråden "weeeeeehooooo" om du inte sett den.

Liss
0

#11 Jo men så är de väl. Ju populärare något blir desto dyrare.
Ja jag har sett den, har väl kommenterat den också tror jag :)

ZaraC
0

Det har du säkert :) *noll koll*

MorbidAngel
0

House of Pain och Pirate island tattoo