Min dröm tatuering :)
Har tyvärr ingen bild på den för den finns i mitt huvud :)
Men den ser ut ungeför så här:
Jag vill ha en fjäder jämte navlen som böjer sig ner under den, Sen ska det va en tribal, som ska gå över hela sidan, och ska typ, gå bakom fjädern, och sen ner under byxkanten, och upp mot nyckelbenet, och så ska det finnas en kontur som följer formen under bröstet.
Sen ska det va små tass avtryck som går från botten av tribalen, genom den upp till toppen och tassatrycken i tribalen ska va ofärgade så färgen är runt tassavtrycken sen vid toppen ska dom fortsätta upp till halsen och vid halsen och leda upp till min katts namn:
Panthera star som ska stå med kursiv stil :)
Själva formen på tribalen, vet jag inte riktigt men den ska iaf matcha bra in till det andra :)

Oj oj . något så stort! Häftigt, är det något som kommer att genomföras snart? :)
#1 Hihi, neej inte än på ett par år minst, man ska ju ha pengar till den med :)
Föresten är det någon här inne som vet på ett ungefär vad den skulle kunna tänkas gå på? vet att det är olika från studio till studio men på ett ungefär? :)

#2 ska vi se om jag fattade den helt rätt, den kommer ju täcka hela din mage/sida/revben upp ända till halsen?
Den är rätt stor.
Och det kommer ju kosta.
det beror lite på vem som gör den och hur lång tid det kommer ta..
i vissa studios måste du betala en "avgift" (finns ett finare ord men kommer inte på de) allt mellan 200-500, detta gör man ju när man bokar tiden, detta dras ofta bort från sedan det slutliga priset.
Vet inte om dem flesta tattuerare tar betalt per timme (?),har iaf de som jag gaddat mig hos.. och där kan ju priset variera otroligt mycket. Men skulle tro, om man går till någon som är seriös runt 1000kr/h ..
Tror säkerligen du kan komma överens om ett bestämt pris från början. det gjorde jag med mina sista gaddningar.
men räkna med några tusenlappar, och kanske någon till.
Jag är ju ingen expert, men allt kostar ju. och vill du ha den riktigt bra kostar det mer !
Bästa är ju att leta upp någon du anförtror dig åt och sen fråga i vilken prisklass det hamnar i..
Lycka till med drömgaddningen !
Okej, jo ett par tusen har jag räknat med :)
Men tror det kommer va värt det, fast jag är mest orolig för hur den kommer se ut om jag blir gravid 
Men det är verkligen drömtatueringen :)
Tack för att du tog dej tid att svara förresten, jätte shyst 

Huden är juu rätt elastisk, jag oroar mig också lite för den på magen. men men, smörja och hålla skinnet spännstigt gör nog susen.
Ingen fara! :)
Hihi, jo förhoppningsvis :)
De finns chanser till att de blir bristningar genom tatueringen när huden töjer ut sig, genom graviditet. Och de kan bli rätt fult. Men så kan man försöka fixa till de efteråt också, genom att fylla i igen eller försöka göra en cover-up.
Men de är inte så i alla fallen, i bland kan man ha tur så de inte blir bristningar genom den. Känner folk med både och.
Annars låter de som en väldigt stor och tuff tatuering. Och den kommer nog gå på flera tusen som sagts. Svårt att säga, för jag har svårt att hänga med riktigt hur stort du ska ha de också. Men tribaler är mycket svart också, så mycket material som kommer gå åt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#8 Jo, det är ju sånt man får räkna med om man ska ha tatuering på magen som tjej och vill ha barn i framtiden^^
Jo, Jag tycker inte om färgtatueringar, utan max svart och kanske någon annan färg, men inte massa olika färger. Helt ärligt tycker jag det är fult, men alla tycker ju olika, eller hur? :)
Sen har jag en annan fråga? Finns det typ någon tatueringsfärg som lyser i uv-ljus? Har för mej att jag hört talas om det. :)
Ja, klart alla tycker olika. :) Bra är ju det.
Jo, det finns uv färg. Vi har någon tråd om det också. Men jag vet inte riktigt om det kommit till Sverige. Färgen sägs iaf ha utvecklats bättre under en tid.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kände en hemmatatuerare förut som jag totalt sagt upp kontakten med (och han tatuerade inte mej) men han påstod sig ha sån färg och jag som älskar tigrar kom och tänka på om man kunde göra en vit tiger med vanlig svart färg till konturer ch ränderna och vit uv-färg.. Hur tror ni det skulle se ut? (:
Skulle va tufft att ha en sån (om det går) som klättrar upp för låret typ :)

#11 det vita syns typ inte alls i vnligt ljus så de skulle se ut som en svart tatuering ungefär=) men de kanske skulle vara snyggt i uvljus=)
Qui dormit, non peccat
Jo, jag vet :) Men tänk va snyggt det skulle bli om man ändå va typ på en nattklubb med kjol lr vad som helst där det är UV-ljus ^^
Sen tror jag faktikst jag skulle föredra att det ser ut som en vanlig svart tatuering i vanligt ljus än att lägga till orange/vit eftersom jag inte gillar färgtatueringar :)