Galaxy sega...
Den 21 April beställde jag ett par piercingsmycken ifrån Galaxy, en stav & en BCR-ring. Jag betalade dirrekt efter beställningen via min internetbank. Men jag har fortfarande inte fått hem det som jag har köpt,
Jag har skrivit till dom både via vanlig email och via det kontaktformulär som dom har på sin hemsida men jag har inte hört någonting ifrån dom, Jag tycker det är dålig stil av dom och jag känner mig lite besviken på dom. Om det har dykt upp ngt så att dom inte har fått iväg det jag har beställt så borde dom ju kunna höra av sig & tala om det. Jag vill ju ha det som jag har beställt & betalat för.
Är det några fler här som har drabbats på det här sättet eller är det bara jag som har otur. Det kan ju ligga en naturlig förklaring till varför beställningen tar tid men då borde dom kunna höra av sig om det tycker jag, eller åtminstonde svara på mailen.
Nu kanske jag minns fel, men jag har för mig att de var dem som tog enorm tid på sig att skicka mina saker. De kom, men då hade jag halvt glömt bort dem redan. Nu kan det ju vara så att jag blandar ihop dem med en annan butik, så det är 50/50 att jag råkat ut för det med ;)
Paulina
Har för mig att jag hört fler som haft problem med de där, genom galaxy. Men att dem tillslut får sina saker iaf. Men de är en himla dålig stil, de håller jag med om.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jobbigt när dom ska hålla på så där,,:/ Det är tur att det finns flera ställen som man kan handla ifrån..:)

Jag har beställt därifrån ett par gånger och då har de vart otroligt snabba. Jag fick grejerna efter bara någon dag. En gång fick jag fel smycke, och då tog det lång tid för dem att byta däremot…

Idag äntligen fick jag mina nya piercingsmycken som jag beställde & betalade för för drygt tre veckor sedan. Mailet som jag skrev till dom för en vecka sedan fick jag svar på igår-natt, dom hade helt missat min betalning,, Men nu så har jag mina nya fina guldiga piercingsmycken, Och jag kommer säkerligen att handla ifrån GalaXy igen, för dom har ändå en del kul saker på sin hemsida som jag jättegärna vill ha..:)
Ja, är man villig att vänta några veckor så är det klart man kan handla därifrån. Men de är väldigt dåligt utav dem ändå :) Men men, de kommer ju fram tillslut iaf.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆