Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 4222 ggr
TheUnknown
0

Min nya tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde min nya tatuering i onsdags, 8 april. Tatuerade över mina ärr som jag var dum nog att göra för några år sen. Jag är stört nöjd. Men gjorde ont hela tiden, kanske för att jag var skakis och obekväm men morgonens händelse? Vi vaknade av att det luktade rök… och jag hade rätt, det brann i vår trappuppgång. Bara tre timmar efter att vi vaknat av det skulle jag till tatueraren. Kanske skulle ävntat några dagar och beställt en ny tid? Men ville ju så gärna. Kanske hade gjort ont hela tiden ändå? Men jag har inte hört någon säga att det gör så ont på underarmens ovansida? I armvecket gjorde det i alla fall as ont, och det hade det nog gjort oavsett om det hade hänt något innan eller inte. :)

Fick inte med hela tatueringen på bilden men det är inte lätt att ta ett kort på sig själv med en stor systemkamera. Haha

Roger på Tattoostudio i Norrköping gjorde den.

Pimu
0

cool !! .. att de gjorde ont i armvecket .. kan jag lova att de gjorde, jag var 4-5 cm ifrån o de gjorde svinont .. Förvånad

peaches
0

Snygg tatuering! Armvecket är inte det roliaste stället, jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen när jag kom ca 2cm ifrån armvecket.

Ont gör det ju alltid, men du kanske var lite extra spänd pga din morgon? Det gör ju ondare om man är spänd och/eller nervös.

TheUnknown
0

#1 tack. :) jag var mitt i armvecket. haha. :P

#2 tackar. :D hehe jo man ville bara försvinna från nålarna. :P Vi gjorde konturerna sen ville jag fan inte fortsätta tattuera mig. jag var jätte nära att säga att vi skulle tat en annan dag men jag volle fan ha klart den då. men vi tog en liten kiss och rök paus efter konturerna. :P Kanske var jag spänd? Men ändå försökte jag slappna av as mycket, jag tyckte inte att kroppen kändes spänd, mer huvudet som kände av lite spänning… men men. jag är nöjd. :D

ChristineL
0

Tjusigt! Är inte så mycket för tribal, men gillade den här stilen på draken ändå :)

TheUnknown
0

#4 tackar. Jag gillar tribaler, Men tycker tribaler som inte föreställer något kan bli lite tråkiga ibland. MEn det beror ju självklart på. :) Jag tycker draken är jätte häftig. Ansiktet är väldigt speciellt och tassarna såg ut som en bulldogs i början, men min tatuerare ritade om dem lite så de inte skulle vara för mycket inåtvridna. Men jag tycker den är speciell. :D Jag var helt stel i armen i 1 dygn efter. Haha

stalgren
0

ja den var nice ser ut som en kinesiskdrake som man har sett på kruker ser coolt ut

TheUnknown
0

#6 tackar. :) tycker jag med. fast samtidigt inte. tror inte jag sett något jätte liknande tidigare. Minns inte heller vart jag fick bilden ifrån heller. :P målade av massa tatueringar och bilder förr och hade i en plastficka sen hittade jag denna, tre veckor senare tatuerade jag in den. haha. :) har varit inne på att ha den förr men det har inte blivit av då denna var den första jag gjorde efter 18 års dagen, utan föräldrars tillstånd. haha :) Var inne på något helt annat innan jag hittade denna. Men jag var inte nöjd med det o när jag såg den här smälte jag :D

JMax
0

Riktigt snygg!!

Inget trevligt sätt att vakna på, usch…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Aviendha
0

Usch vilket trist sätt att väckas på, tur att det gick bra ändå!(?) Tatueringen var orginell, och även jag tycker den har en stor charm för att vara tribalinspirerad. Det är riktigt bra betyg det ;)

Maathilda
0

Jättesnygg tatuering! Glad

TheUnknown
0

#8 nej verkligen inte. hehe. men tackar. :) #9 ja det gick jätte bra förrutom att man fick i sig en del rök antar jag. hehe. men jag tror inte någon blev skadad. tack såå mycket. :)

#9 jo. men men så är det. :P jag gillar den med. :) har nog inte sett något exakt lilknande innan tror jag. :)

#20 tackar :)

Denna kommentar har tagits bort.
Jenahbella
0

fasen nu missade ja ju att se den live idag ;) haha :D va yra  vi va :D får skylla på de busiga illrarna :P

TheUnknown
0

#13 haha a det får vi göra. Men du får se den nästa gång vi ses om vi kommer ihåg. :D Hehe

Jenahbella
0

#14 låter bra :D

TheUnknown
0

#15 Man kan ju alltid hoppas att vi kommer ihåg det. *skratt*

milky
0

Vilken snygg gadd!

Grattis :)

TheUnknown
0

#17 tack så jätte mycket. :) är otroligt stolt. :D

Kattmynta
0

Otroligt snygg gaddning!

TheUnknown
0

#19 tack :D

Har nu fått ett litet sår vid armvecket ungefär. förbannat också. men ska ner till tatueraren runt den 8e maj för att han ville se om färgen fastnat som den ska på mina ärr och det tycker jag. :) men jag ska fylla i den i vilket fall då tatueraren inte är den bästa i världen eller så har jag bara sån hud som färgen inte fastnar på super bra. haha. av mina fyra tatueringar har jag fyllt i alla utom en… eller jag ska. :P och min första tatuering,nu lite över två år gammal behöver fyllas i ytterligare en gång, kanske skaver troskanten emot den o det är därför färgen bleks? hehe. men men. :) det får bli en annan gång.

metalbitch
0

den sk "smärtan" led inte jag av i allafall när jag gjorde mina stora tatueringar på båda ovansidorna av armarna

men alla säger att jag verkar ha en jävla hög smärttröskel

TheUnknown
0

#21 förmodligen har du det med. haha. min var ju otroooooooligt låg eftersom jag var skakis sen morgonen. skratt

metalbitch
0

#21 ok,illa

det ända jaf fick efteråt var alltså sötlimpor som underarmar Skrikandes

svullnade upp redigt, men värktabletts kur i nån dag, men ack så snyggt det blev…värt det

det finns juh bedövnings spray för veklingar som inte tål smärta Flört

*fortsätter att träna på mitt övnings skinn och längtar efter en stackare att tattuera…..trallalallalaaa

TheUnknown
0

"23 Sötlimpor? :S Jo.. min svullnade också upp rejält. men jag hade inga verktabletter hemma. haha. men det var ingen fara. :) Håller med dig på de sista med… fan va snyggt det blev - och det var värt det. trots att jag sa för mig själv att jag aldrig skulle tatuera mig igen. är redan inne på en ny nu. hahahaha

MorbidAngel
0

Fett cool :P

metalbitch
0

#24  det är som en drog med tattoos, man vill bara ha fler och fler…

har därför själv börjat göra tattoos, så jag själv blev försökskanin till mig själv….

TheUnknown
0

#25 :D tackar!!!

#24 haha jo. den känner jag igen. :D:D Ojsan hoppsan. där ser man.. :) Blev det bra då? Var det inte svårt att tatuera dig själv? vart har du köpt din maskin? är själv inne på att skaffa mig en. men har inte haft pengar de senaste månaderna. de går till mina illrar som ska till vetten då och då…

tessa
0

Vad roligt för dig, måste kännas bra att ha fått den gjord. Gjorde det mer ont att tatuera över ärren?

TheUnknown
0

#28 ja det känndes hätte bra. men jag måste ju fylla i den snart igen. haha. skulle gått ner till tatueraren för en vecka, menjag har inte haft tid. han skulle kolla på den och så. hm… asså de är svårt att säga. hehe det gjorde ju ont som fan under hela tiden… men .. det gjorde LITE ondare, jag kände ibland när han var på ärren. men det var ju ingen fara. Men sen är det nog olika för alla tror jag. :)