Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1468 ggr
Betiz
0

Pierca Tungan

Hallå alla!

Nu tänker jag fråga en fråga som jag frågat så många människor. Men jag vill pierca tungan, har säkert vela gjort det sedan jag var 16 är idag 22 (blir 23). Men jag har fått för mig att det ska göra hur ont som helst, bara för att det gör så jävla ont att bita sig i tungan.

jag har piercing i bröstvårtan och naveln och de tyckte jag inte gjorde ont alls…

så?

eftersom jag fortfarande vill ha den, så funderar jag på att ta tjuren i hornen och fixa det!

metalbitch
0

finns en äldre tråd om detta Glad

artdesiu
0

Kan vara svårt att tro, men tungan ska vara en av de mest smärtfira piercingarna. Klarade du bröstvårtan utan problem borde tungan gå prima!

Liss
0

Kolla i trådarna som ligger närmast. Är en annan person som just frågat om Tungpiercing, där många sagt sin åsikt om saken :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[SarahOhrn]
0

Det gör inte ont att ta, att bita dig i tungan gör tuuuuusen gånger ondare. Jag kände helt ärligt inte ensn är dom stack igenom nålen.. Det är väl svullnaden som kan va jobbig då, men den går ju över. Det va det värt! :) Men har du klarat navel o bröstvårta utan smärta klarar udu utan tvekan detta :p Jag skulle aldrig våga bröstvårtan jag är så känslig, naveln gjorde mycket ondare än tungan för mig. Naveln svider ju liksom till, tnugan kännsi nget alls liksom när nålen går igenom… :)

Det är bara o köra! ;)

Betiz
0

#2 och 4

nej tyckte inte att bröstvårtan gjorde någon ont, men då ska jag nog ta mig en tripp till piercaren och boka tid hehehe, så kanske man har de klart inom kort hehehe

tack :P

Aviendha
0

Även jag kände bara av när nålen gick igenom ovansidan av tungan. Bröstvårtan gjorde inte heller så ont men naveln gör jag aldrig om ;)

[SarahOhrn]
0

Jag som vill ta bröstvårtan men inte vågar! :p Naveln va illa nog.. Den har jag gjort 3 gånger, frgan är om jag är ärrad för livet nu o aldrig mer ommer pierca mig nånstans ;p

Min kompis som piercat sig i stort sett överallt o aldrig gjort en min SKREK när hon gjorde sina bröstvårtor. Trodde hon höll på o bli dödad eller nåt.. :p Så där ändrade jag mig!

Markegard
0

#6, haha. Kul att höra någon annan tyckte att naveln var värst av piercingarna. Ne, inte mer i naveln.,men skulle vara så snyggt med en till Oskyldig

metalbitch
0

jag har ingen känsel i navel regionen, så jag kanske borde göra en där Obestämd