Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1656 ggr
Markegard
0

liten fundering.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Har två stycken rosor tattuerat på knäna..

Dem är i Black and Grey, men har lite funderingar på att bygga ut dem och sen ta i färg?

Kommer resultatet bli dåligt/dassig färg/kladdigt..då tror ni?

Det är så att dem är väldigt dåligt gjorda, med massor fel, dåliga linjer och sådär.Och hoppas på att kanske med lite fler rosor eller blad + färg skulle kunna göra mig nöjdare.

Har ni några ideér om hur man skulle kunna bygga ut dem är dessa väldigt välkommna också..

Telefonkontakt
0

vilka söta :)

Du skulle ju kunna göra om lite så de blir bättre om du ändå ska bygga ut? jag tror att det skulle bli jättefint.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Markegard
0

#1 tack ! Ja, funderar ju på det..

Liss
0

Tycker dem är så himla fina, och så speciellt placerade:) Men visst, jag tror de skulle funka fint med att fylla i med lite rött/rosa? Dem är ju inte jätte skuggade innan så. och gröna blad etc. Annars kan du ju göra rankor eller nåt sånt? Fast jag tycker dem är super fina som dem är.

Dock är de bara fantasin som sätter gränserna :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Markegard
0

#3. Jo funderar ju på att göra i färgerna rosa/gult/blått, väldigt färgglatt !

Jo men dem är helt okey, på håll. jag som stirrar på dem ett antal ggr/dag ser ju alla missar. man vill ju vara nöjd. ..

Behöver hjälp med att sparka igång fantasin ! haha !

Är det någon som har färgat en blackandgrey tattuering som vill berätta hur dens resultat blev ?

[Mova]
0

Jag färglade min black and grey tatuering igår :D Ska lägga ut bilder sen så du får se hur det blev :D

Markegard
0

#5 ja schyst ! :)

hus-musen
0

det kan nog bli lite snyggt med färg, + att om du "fixar" till den så kanske tattueraren kan rätta till de linjer du är missnöjd över?

Qui dormit, non peccat

Markegard
0

#7, jo men tänkte att med färg och bygga ut dem, med kanske rosor och lite plock runt så kan det bli en helt annan tattuering som jag förhoppningsvis blir nöjd med.

#5 du gjorde din papegojja där va ? Den blev ju super bra!

[Mova]
0

#8 vart då?=) tack så mycket, jo det ser ju mer ut som en gojja nu ju iaf :)