På MÅNDAG!!!!!!!!!
På måndag kväll (antagligen) ska jag fylla i färg i min gojja!! Äntligen! Kommer gå på ca 900kr men det kan ev bli mer beroende på hur lång tid det tar. Hade tänkt mig att de flesta av fjädrarna ska vara röda, men ett streck fjädrar i blått och en i gul som en riktig tecknad gojja :) Åhh vad jag längtar. Tänker även passa på att prata med honom hur man ska bygga ut den och hoppas att han har tid och vill sen då jag får tillbaka på skatten. Han som jag ska gadda mig hos verkar grym iallafall :)
Åh, vad roligt! Lycka till och kom ihåg att visa bilder sen ;)
/Christine
Ska bli spännande att se hur de blir :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Roligt! =)
Paulina

Fin den var, hoppas det blir bra ! :)
Den var riktigt fin! Kan tänka mig hur snygg den blir efter färgläggningen.. glöm inte att visa bilder sen! =)
Tack alla!! Jag längtar som en tok :)
Klart att bilder kommer när jag har fixat till den:)
Åh nu är det inte så långt kvar. Bara en hel lååång arbetsdag först och sen en bit att åka :P
Hur går det ? Får man se nån bild eller? ;)
/Christine
Ja nu är vi nyfikna :) Gick det bra?
Hej hej. Han har vart sjuk igår och idag och imorgon fyller han år. Så det har inte blivit av en, men det är sagt torsdag nu, så jag hoppas inte han får förhinder. Men jag lägger ut bilder så fort det är gjort ;)
Aha okej, tråkigt. Men snart så :)
Nu har jag tatt kort på hur det blev :D Tog 3 timmar då jag inte var mottaglig för de ljusa pigmenten så som den vita, babyblåa och gula. Eftersom de inte fastnade i första taget så satt han och höll på med dom färgerna läääänge och aj, jag har aldrig haft så ont av en tatuering efteråt som jag har nu och ändå gjorde jag den i torsdags. Det saknas lite vitt i huvudet som jag får fixa till senare, sen kanske fylla i mer gul så den lyser mer. Men jag blev super nöjd!! Blommorna ser tråkiga och klena ut nu när fågeln har fått färg men de ska vi också fixa senare då han orkar sätta sig med det igen :)
Oj, det blev riktigt bra med färgen! Över förväntan för min del. Grattis! =)
Paulina
Jättefina färger säger jag med! :)
/Christine