Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2201 ggr
[Katteeen]
0

Fler i öronen...

Fick lust att ha fler hål i öronen, så jag gjorde ett nytt i varje öra för någon vecka sen :) Nu har jag alltså 3+2, skulle gärna ha en helix också, men det vet jag inte om jag vågar eftersom det är i brosket ^^
Gjorde dem själv och allt har gått bra, har gjort ett själv innan också + en monroe, och det har inte alls krånglat med dessa som det har gjort med de som jag tagit med pistol hos någon smyckesaffär.
Hahaha, börjar bli bra på detta ;)
Den här gången blev inte mamma sur iaf, hon tycker att i öronen är det okej, men inte i ansiktet om det går att undvika.
Däremot har jag fått grönt på att göra en i näsvingen eftersom jag tog ur min monroe, så det ska jag fundera lite på om jag vill ha…
Frågan är ju, jag tycker att det är snyggt, men enligt mig har jag för stor näsa för det Obestämd Vi får se hur det blir :)

Ville bara skriva av mig lite ;)
Ska ta bilder på öronen så fort kameran har laddats upp lite ^^

Maathilda
0

Man tar ju också hål i brosket när man tar i näsvingen? :D Min lillasyster gjorde en helix, och hon tyckte det inte alls gjorde ont Tungan ute

Kul att du får göra i näsvingen, det e snyggt :D Har en själv Glad

Liss
0

Och snälla du, gör inte själv när de är i brosket - så som näsvingen, helix etc. Tycker iof inte du ska göra någon själv.. men brosket är de lite mer trix med både läkning och placering.

Men iaf, näsvingen och helixen var nog dem två piercings som inte kändes alls när jag gjorde dem. Ja och så vanliga öronlobber.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Katteeen]
0

#1: Jo såklart, tänkte inte på det x) Men jag tror inte det blir varken helix eller näsvingen, bara något jag funderat på :)

#2: Nej det hade jag inte tänkt, tycker det är  ganska okej att göra själv i örsnibbarna, men jag ångrar mig att jag gjorde själv i läppen (inte för att resultatet blev dåligt eller att det krånglade, men för att det bara är dumt). Och tänker då inte göra själv i näsan, tror inte jag ska göra i näsan alls ;) Det passar nog inte så bra på mig Oskyldig

Tina-A
0

Jag gjorde min helix själv och det har gått kanon bra. Tog en brosch och tryckte igenom, sen ut och så in med ett örhänge. Gjorde dock väldigt ont när örhänget skulle i! Är mycket mer riskfritt och SMÄRTFRITT framför allt tror jag att göra hos studio ;) Tycker bara det är så förbannat dyrt..

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

fellfrosch
0

Jag tyckte nog att min helix var den som gjorde mest ont av de jag har Obestämd Fast å andra sidan tog jag en i öronkoppen 30 sek innan

fellfrosch
0

Före* ska det nog vara Tungan ute

Anett Lindbom
0

Jag gjorde två Helicx idag, och det kändes en del en nu är det lugnt..:)

Maathilda
0

Ska också göra en helix snart :)