Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 3747 ggr
soetisen
0

Nypiercade cheeks

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Wiho, äntligen så fick jag mina cheeks piercade :D

Gjorde riktigt ont när han tröck igenom nålen… Och gjorde ont ett tag efteråt. Och mamma var en aning sur över att jag inte hade ångrat mig när jag var klar ;) Nu gör det inte lika ont utan mest när jag pratar/ler och så känns det som jag har träningsvärk i kinderna :P

Jag är så sjukt nöjd över placeringen. Det blev som jag ville, alltså inte för långt fram utan rätt långt bak. Det enda är väl att jag skulle vilja ha lite större kulor så det ska jag byta till när dem har läkt.

Hoppas läkningen går bra för mig, har ju läst att den kan krångla :/ Men jag kommer uppdatera i tråden hur det kommer gå :)

Här får ni se en bild också, töjningen skymtar lite den med :D

- Medarbetare på studier.ifokus

soetisen
0

Just ja, har en fråga också. När det är läkt så har jag tänkt byta till plaststavar för att minimera risken för att pajja mina tänder. Men han som piercade mig sa att dem stavarna bara håller 1-2 månder, Är det verkligen så? Trodde att dem skulle hålla mycket längre..

JossanH
0

egentligen ska du inte behøva ha plaststavar. ær det rætt længd på staven så ska den inte skada dina tænder.

Fint det blev :) Får man inte se nån bild på hela ditt ansikte??

Sajtvärd på Iller.ifokus

soetisen
0

#2 Ja okej. Så det är bara att byta längd på dem, så slutar dem slå in? :)

Kan försöka fixa en bild kanske imorgon :)

Liss
0

Ja, när dem är läkta och den långa läkstaven inte behövs mer byter du till en kortare stav. Och då ska den inte gå imot och störa. Visst kan de göra de på vissa fortfarande. Men då får man försöka fixa det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
0

Grattis! Vad roligt, det är en läcker piercing i mitt tycke! =) Vill gärna se en bild på "helheten" =)

linhof
0

Nice! me like Skrattande o nu längtar jag ännu mer tills det är dags för mej… det är lååångt kvar…till juli Obestämd

ChristineL
0

Snyyygt! :D

NeverToLate
0

Det är snyggt med cheeks :) men det skulle inte passa på mig ^^ men det verkar vara snyggt på dig :) ska bli kul att se en bild på helheten :D

Denna kommentar har tagits bort.
NeverToLate
0

Fint :D .. Jo d kan man nog göra :) det blir säkert fint .. Vet inte om jag skulle gett mig på att töja cheeks .. tror inte d e så bra.

soetisen
0

#10 Tackar :) Tror nog inte jag kommer töja heller. Är lite för feg för det :P

linhof
0

#9 jättefint! Skrattande…. (är såååå avis) *muttrar*

soetisen
0

#12 Tackar :) Men snart är det dags för dig också, två månader är inte så farligt ;)

linhof
0

#13 näää ja vet. men det är sååå långt nu. sen så inser man att det gick fort som skam Flört men just nu är det segt…

Du passade verkligen i cheeks! supersnyggt Skrattande

soetisen
0

Jag har en liten fråga.

Jag är gul runt mina piercingar, är det normalt? Jag ska prova göra koksaltlösning istället för medlena jag fick, det kanske blir bättre med det?

linhof
0

#15 det kan ju vara slutet på ett blåmärke? de blir ju gula…

inre blåmärken som inte syns har en tendens att smyga fram just när de är gula Glad jag tror inte att det är nåt att oroa sej för

soetisen
0

#16 Jaha vad bra :) Då är det iallafall inget konstigt med dem!

linhof
0

#17 förmodligen helt normalt Flört