Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2041 ggr
nagini
0

Industrial?

Har länge velat skaffa en industrial..

men det är ju TVÅ st piercingar i brosket..

jag är sjukt rädd för att det ska göra ont..

nån som har industrial å som kan säga om det gör ont eller inte?

har en piercing i näsvingen å en i läppen, nån som kan jämföra smärtan mellan nån av dom piercingarna och industrial? så jag vet ungefär hur ont det gör?

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

soetisen
0

Jag har 2 vanliga i brosket. Dem gjorde ont men inte skitont. Sen så blev man varm i örat och det ömmade ett tag. Så det var inte så farligt. Ska jag jämföra med mina cheeks så var det ingenting i jämförelse..

Men sen är ju smärta individuell också. Så det beror lite på hur hög smärttröskel du har osv.

- Medarbetare på studier.ifokus

Aviendha
0

En piercing i ex läppen kan kännas mycket för person 1 men lite för person 2. Däremot kan en piercing i naveln kännas lite för person 1 men mycket för person 2. Så det är så svårt att säga hur ont det gör.

Jag har ingen alls i brosket så jag kan inte jämföra alls. Dock är det ju fort över, om än läketiden är rätt lång för en piercing i brosket. Funderar själv på att göra en industrial, det är en snygg piercing.

nagini
0

kan väl säga då att min piercing i läppen tyckte inte jag gjorde ont alls!

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Maathilda
0

Har inte industrial, men känner en som har som inte tyckte det gjorde så ont ^^ :)

xLillaMy
0

Du behöver ju inte ta båda samtidigt?
det lär funka lika bra att ta en åt gången och ha separata smycken.
(jag vet att folk säger att man ska ha i stav från början , men grejen är den att det spelar nog ingen större roll)

fellfrosch
0

Min piercare tyckte inte att man skulle ha stav i från början för att örat kunde böja sig och det skulle bli svårare för det att läka Förvånad
Fast det kan ju ha att göra med att det var en vertikal jag gjorde Obestämd

xLillaMy
0

#6 Oh. Aldrig sett tidigare :O
Bild? :D

Aviendha
0

#6 Jag har sett de som har två ringar och sedan passar ihop det till en industrial. När skulle du sätta in staven då? *nyfiken*

Aviendha
0

#7 Här finner du en tråd med bild på det jag nämnde i #8. Kanske inte exakt samma sak som #6, men kanske kan vara av intresse ändå?

fellfrosch
0

Jag var tyvärr tvungen att ta ut den nedre efter ett tag då jag fick en rejäl smäll på den Skrikandes Så nu har jag bara en ring där uppe men jag ska göra om den när min labret har läkt om några veckor :D
#9 det var inte riktigt så min såg ut men detta var ju med en idé :D Jag tog min i öronkoppen (eller hur man nu ska säga). Jag lägger upp bild på det sen när jag har gjort den Skrattande men jag tror jag väntar till efter metaltown för säkerhets skull