tips?
Hej..
någon som har ett bra piercing ställe nära/i spånga/sthlm?
:)

Varför är det ingen som svarar ? 
erm..jag kan inga däromkring..du får nog söka dig utåt för att hitta ett bra ställe

#2, Svårt att hitta hemsidor bara! Letar vidare.
swahili bob´s verkar vara förnuftiga. Någon som piercat sig där eller känner till den studion?

#4 thx ! :)
Var nog inte snabb nog att ändra mitt medd men alla jag känner har bra saker att säga om stället…dom är dessutom mysiga som männsikor vilket är ett stort plus

#5, hon gjorde alltså sin tattuering där?
#5 japp och sin tragus… och jag min tunga… :D
#5 japp och sin tragus… och jag min tunga… :D

Ah ser nu att det förändrades :)
Okey, ja det kändes vara ett bra place, blir nog att besöka det när man kommer upp till sthlm nästa gång!
Tack för svaren :D
Bästa sättet är helt enkelt att söka upp dem själv och bilda sin egen uppfattning och bild utav dem. Om man gillar deras studio, folket som jobbar, om dem verkar seriösa och gör ett bra jobb etc. Man får kika lite på¨sånna aspekter själv.
Men visst är de bra att få tips om det också, ifall någon har bra erfarenheter där ifrån.
Själv vet jag väl inte direkt vad som är nära spånga, men i sthlm har Swahili Bob's bra rykte vad jag vet. Även East street ska vara bra.
Men jag bor inte i sthlm och hittar knappt i min egen stad, så jag vet som sagt inte vad som är nära spånga. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#11. Jo så är det ju!
Hittade Swahili Bob´s hemsida igår och dem verkar vara bra, så nu har man iaf man fått lite feed back på dem så det känns ju bra.
Haha, vet heller inte direkt några områden runt där, men vet att jag ska flytta dit iaf haha :D
Ahaa okej :) hehe.. Så då vill du hitta din lokala piercingstudio ;) Fast ibland får man åka en bit för att hitta dem bra :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

# haha, ja det var ju tanken.
Det finns flera bra i sthlm…dock är detta det enda av de ställen jag varit på då jag fått en "overall" bra känsla.